Codul Etic care instaura dictatura în Televiziunea Română a fost anulat

O nouă victorie a MediaSind în TVR. Curtea de Apel București a anulat definitiv Codul Etic care instaura dictatura în Televiziunea Română…

De luni, Ionuţ Cristache, cu România9, de la ora 17.00. Să-i zică România17!

Ionuţ Cristache are zilele tot mai scurte la TVR. Sluga mogulului felixian a fost trimisă la ora ştirilor de la ora 5, printre crime şi violuri…

TVR nu-i mai prelungeşte contractul lui Cristache “România5”

Vremurile când Ionuţ Cristache dănţuia antenist peste Televiziunea Română, spre disperare profesioniştilor de acolo, se apropie de final…

Mai mulţi jurnalişti au plecat de la postul de televiziune Antena 3

Antena 3 este părăsită de mai mulţi jurnalişti. Nu, nu este o plecare de gen “ne-am săturat de mogul”, ci sunt motive şi direcţii de plecare diferite…

Antena 3 şi RTV susţin că populaţia este infectată intenţionat de Clotilde

Aberaţiile de pe televiziunile de propagandă ale PSD, Antena 3 şi România TV, se ţin lanţ. Asemenea prostii…

Managementul TVR i-a mutat emisiunea lui Ionuţ Cristache de la 17.00

Noul management interimar al TVR l-a mutat pe antenistul frenetic Ionuţ Cristache, de la ora 21.00, la ora 17.00…

Noul CNA a dat prima amendă postului tv Antena 1, din Grupul Intact

În fine, a intrat în pâine noul CNA, care nu mai e cu ei, ci cu poporul român. Şi are mult de treabă, aşa cum vom vedea…

VIDEO Florin Cîțu: Există o campanie antivaccinare, la două-trei televiziuni

Prim-ministrul Florin Cîţu a explicat public ceea ce constatăm de peste un an de zile, pe unele televiziuni specialiste în negaţionisme şi antivaccinisme…

VIDEO Conducerea BBC a revizuit politicile editoriale ale corporaţiei

Scandalul felului cum a manipulat-o BBC pe Prinţesa Diana, pentru a spune lucruri cât mai scandalloase, într-un interviu notoriu, duce la un impact fără precedent în istoria concernului…

Doina Gradea s-a autoangajat în TVR, după ce nu mai e şef

Credeaţi că s-a terminat cu Doina Gradea, boasa montată în Televiziunea Română de PSD, ca să-i servească interesele?…

Adrian Sârbu îşi înjură şi jigneşte angajaţii de la postul tv Aleph News

Comportamentul lui Adrian Sârbu este cunoscut de 25 de ani. Ceea ce se dezvăluie acum este numai o consacrare publică. Aşa era şi la Pro TV…

Pesedistul Dan Tudorache a dat bani grei mass-media de casă

Fostul primar PSD de la Sectorul 1, Dan Tudorache, a şpăguit cu bani grei, mascaţi în publicitate, trei televiziuni şi un website…

Doina Gradea a avut un partener de afaceri care a primit 65.000 de lei din bani publici

65 450 lei a primit de la instituţia condusă de Doina Gradea, din bani publici, fostul partener de afaceri al șefei TVR, pentru “consiliere juridică specializată în activitatea de management”…

La TVR Cluj, norme sanitare nerespectate, jurnalist mort de Covid

La TVR Cluj ar putea să vină o comisie de anchetă, pentru cercetarea nerespectării normelor sanitare, în cazul decesului jurnalistului Aron Antal Tovessi…

Conducerea TVR obligată de instanță să facă publice informațiile despre sumele și audiențele emisiunii lui Mircea Radu

Conducerea TVR a fost obligată de instanţă să publice sumele şi contractele legate de emisiunea lui Mircea Radu, Down The Road…

Cum se filtrează vox-urile cu opinii de la telespectatori, pe Antena 3 şi RTV

Ceea ce vezi pe sticlă, la Antena 3 şi România TV, este regizat şi filtrat cu mare atenţie, în funcţie de interesele din spatele regiei de emisie…

Europarlamentarul Rareş Bogdan apără Antena 3 şi RTV, în Scandalul Foişor

Probabil că, de când este trei zile sau patru pe săptămână, la Bruxelles, Rareş Bogdan a cam pierdut contactul cu realitatea românească…

Liviu Avram explică de ce îl urăsc A3 şi RTV pe Vlad Voiculescu

Există dedesubturi pe care jurnalistul Liviu Avram le explică. Atitudinea mediatică a unor organe de presă ar avea legătură directă cu paralele…

Vlad Voiculescu a crescut în popularitate, 66% după ultimele evenimente

După toată campania greţoasă contra sa, Vlad Voiculescu a crescut în popularitate. Campania a fost pe Antena 3, sondajul tot acolo…

De facto, Parlamentul i-a demis pe Doina Gradea (SRTV) şi Georgică Severin (SRR)

Gata, s-a terminat. De facto, Doina Gradea nu mai este PDG SRTV, iar Georgică Severin nu mai e PDG SRR…

Doina Gradea pentru Floriana Jucan: Singurul argument pentru schimbarea mea este ilegal și imoral

Aflată la anaghie, Doina Gradea, încă PDG la SRTV, se duce la Q Magazine, la Floriana Jucan, care, sub aliasul Nora Noapte, îi ia un interviu greţos…

România TV, fake news în devălmăşie. Imagini de arhivă date ca direct

Din dorinţa de avea mai mulţi negaţionişti în stradă, România TV practică rostogolirea de fake news privind protestele…

Sumele încasate de Antena 3, RTV şi B1 TV, de la Dan Tudorache

Antena 3, RTV şi B1 TV s-au îndestulat frumuşel de pe urma fostului primar al Sectorului 1, Dan Tudorache…

Antena 3 o promovează pe doctoriţa-minune Flavia Groşan

Un coverage agresiv a fost făcut personal de bosul Antena 3, Mihai Gâdea, când aceasta a fost audiată de Colegiul Medicilor Bihor…

Fota: Aleph TV, NCN, Nasul TV. Trei tv româneşti din propaganda Chinei

Iulian Fota mai dă o lovitură unor televiziuni româneşti care se comportă ca şi cum ar fi entităţi de propaganda străină…