Vodafone nu-şi mai face reclamă la România TV

Share

Câţiva clienţi de publicitate de la România TV au dispărut din calupurile de publicitate, după emisiunile lui Victor Ciutacu.

Vodafone nu mai e în add-uri la România TV

Este vorba despre cele referitoare la Cazul Iulia Marin.

Conform informaţiilor Paginademedia.ro, unul dintre marii clienţi de publicitate este Vodafone, care nu se mai regăseşte între reclamele rulate de postul de televiziune.

Vodafone a avut în aprilie reclame şi pe Realitatea Plus, dar campania de pe postul deţinut de familia Păcuraru a continuat şi după 21 aprilie, în timp ce pe România TV s-au oprit.

Citeşte şi: 26.02.2020 – Antena 3 şi RTV au primit, ca să o promoveze pe Dăncilă, peste un milion de euro

Vodafone a avut publicitate pe România TV în luna aprilie, până pe 21 aprilie, când a fost difuzată cea de-a doua ediţie „Punctul culminant”, moderată de Victor Ciutacu.

Subiectul a fost moartea ziaristei Iulia Marin şi atacurile la Cătălin Tolontan.

Ulterior, poziţia oficială a România TV a fost despre faptul că „Iulia Marin a fost ajutată de către colegi şi de către Cătălin Tolontan. Numai că a fost ajutată să se sinucidă”.

Citeşte şi: 15.05.2021 – Clotilde Armand îi dă afară din locuințele sociale pe angajații A3 şi RTV

Operatorul de telecomunicaţii nu este singurul care nu se mai regăseşte printre clienţi. De pe 23 aprilie, au dispărut dintre clienţii de publicitate şi alţi doi advertiseri. Este vorba despre Zalando şi Player.

Dispariţia acestor clienţi din publicitatea România TV vine într-o perioadă în care subiectul zilei ţine de avalanşa de reacţii după emisiunile lui Victor Ciutacu.

După emisiunile lui Victor Ciutacu despre Iulia Marin, mii de semnatari, redacţii şi ONG-uri, dar şi Colegiul Medicilor, şi-au pus numele pe un apel, contra discursului staţiei care „incită la ură şi discriminare faţă de persoanele cu probleme de sănătate mintală”.

Şi Consiliul Naţional pentru Combaterea Discriminării s-a autosesizat după emisiunile lui Ciutacu.

Share