Bogdan Chirieac s-a înscris cu cinci website-uri la programul guvernamental

Bogdan Chirieac nu ezită, în timp ce rostogoleşte ştiri otrăvite pe website-urile sale, şi se îngraşă cu bani de la PSD, să ia şi fonduri guvernamentale.

Secretariatul General al Guvernului a dat publicităţii lista cu canalele media care s-au înscris pentru a accesa suma de 200.000.000 de lei alocată prin OUG pentru presă…

Cum pot fi concediați angajații TVR dacă încalcă noul Cod Etic

Conform art. 61. din Codul Muncii, “Angajatorul poate dispune concedierea pentru motive care tin de persoana salariatului -a) în cazul în care salariatul a săvârsit o abatere gravă sau abateri repetate de la regulile de disciplina a muncii ori de la cele stabilite prin contractul individual de munca, contractul colectiv de muncaă aplicabil sau regulamentul …

Realitatea Media a înscris 45 de website-uri pentru programul guvernamental

Trustul Realitatea, controlat de omul de afaceri Maricel Păcuraru, s-a înscris cu nu mai puţin de 45 de site-uri, pentru a obţine bani de la Guvern, în cadrul campaniei de informare publică privind pandemia.

Iată lista, postată pe site-ul Secretariatului General al Guvernului. Pe lângă aceste site-uri, trustul lui Păcuraru a înscris şi trei canale de radio şi TV, sub numele generic de Realitatea Plus…

Apel către salariații din TVR: Nu semnați noul CodEtic!

Începând de astăzi, 26 mai 2020, administrația Gradea a cerut șefilor de compartimente să aducă la cunoștința angajaților noua procedură privind Codul Etic din SRTV, astfel încât, aceasta să poată să producă efecte juridice! DONEAZĂ ACUM PENTRU PRESA INDEPENDENTĂ! Din acest motiv,  Sindicatul Jurnaliștilor MediaSind Filiala TVR face un apel către toți salariații din Societatea …

Dumitru Buzatu este categorisit ca marxist-leninist chiar de Antena 3

Baronul PSD Dumitru Buzatu a avut o reacţie furioasă la Antena 3, după ce realizatorul Radu Tudor l-a catalogat drept marxist-leninist, pentru că refuză să poarte masca de protecţie în spaţiile închise.

„Îl rog pe Radu Tudor, cu toată înţelegerea pentru prestaţia pe care trebuie să o facă pentru banii de publicitate, să nu mai emită asemenea opinii la adresa mea”, a afirmat Buzatu, în direct la Antena 3…

George Adamescu, creatorul scandalului de la Kaufland, a regizat reality show-uri la Kanal D

George Adamescu, regizorul scandalului din fata supermarketului Kaufland din Bucureşti, din cartierul Ferentari, a regizat în trecut mai multe emisiuni de reality-show, la posturile tv din România.

Printre emisiunile realizate de George Adamescu se numără: „Prima iubire” (2007- Romantica TV), „Familii în impas” (2008- TVR 2), „Foame de bani”…

Neue Zurcher Zeitung a scăpat un articol în vena propagandei Budapestei

Maghiarii se simt discriminaţi în România, afirmă Neue Zurcher Zeitung într-un articol publicat pe data de 11 mai.

Faptul că prin Klaus Iohannis cea mai înaltă funcţie din stat este ocupată de reprezentantul unei alte minorităţi nu schimbă cu nimic lucrurile, scrie cel mai mare cotidian de limbă germană din Elveţia…

PSD vrea să o uşuiască pe Mădălina Dobrovolschi de la Realitatea

Enervat după ce s-a scos singur afară din emisiunea “Legile Justiţiei”, realizată de Mădălina Dobrovolschi, purtătorul de cuvat al PSD, Lucian Romaşcanu, sugerează că realizatoarea ar trebui să fie dată afară de la Realitatea Plus, pentru că nu ar avea rating.

„Ratingul este cântarul performanţelor unui canal TV comercial. Oare managerii postului sunt mulţumiţi?”, scrie insinuant Romaşcanu…

Antena 3, zvonuri că a plătit 5 milioane de dolari ca să se lipească de CNN

Mihai Gâdea și Adrian Ursu, directorul general și cel editorial al postului de televiziune Antena 3, au anunțat că televiziunea pe care o conduc a devenit partener al canalului american CNN.

Ar fi o etapă superioară statutului de afiliat, pe care l-au avut până acum. Trecând peste tonul bombastic cu care a fost livrată informația, este de reținut un detaliu…

Cristian Tudor Popescu: Problema PSD e că sunt prea puţini morţi AUDIO

Cristian Tudor Popescu (CTP) a declarat, la Europa FM, că PSD îşi doreşte un număr cât mai mare de decese provovate de COVID 19 pentru a obţine apoi capital electoral.

PSD a început marţi o campanie mediatică în care le spune romanilor că au la dispoziţie trei zile în care nu va mai există nicio restricţie…

Ion Cristoiu îi acuză de slugărnicie băloasă şi îi face cerşetori pe cei de la Antena 3 şi RTV

Ion Cristoiu atacă violent televiziunile de ştiri pentru că au transmis în direct conferinţa de presă a premierului Orban de luni seara. El le acuză de slugărnicie pentru că sunt beneficiare a OUG de sprijinire a presei.

Însă cele mai mari beneficiare sunt chiar Antena 3 şi România TV, posturi cu care „maestrul” are contracte de colaborare…

Sorina Matei: Ba Oancea e simpatizant Rusia şi China, nu eu!

Sorina Matei reacţionează dur după ce Sorin Oancea, patronul postului B1 TV, a dat-o afară pentru că emisiunile ei ar fi avut o orientare pro-rusă. Matei dezvăluie amănunte picante din culisele postului B1 TV.

Matei susţine că de fapt Oancea este un admirator al dictaturilor din Rusia şi China şi dezvăluie o afacere pe care un apropiat al lui Oancea, cel care conduce site-ul B1 TV…

Sorina Matei are orientare prorusă, susţine Sorin Oancea (B1)

Patronul B1 TV, Sorin Oancea, a explicat decizia postului de a rezilia contractele cu Sorina Matei şi Andrei Bădin. Oancea susţine că Sorina Matei avea o „orientare pro-rusă legată de criza coronavirus”.

„Urmare a declaraţiei făcută de Sorina Matei pe pagina sa de Facebook, aducem următoarele precizări…

Sorina Matei şi Andrei Bădin au fost daţi afară de la B1 TV

Jurnaliştii Sorina Matei, realizatoarea emisiunii „Aktualitatea românească“, şi Andrei Bădin, realizatorul emisiunii „Controverse“, au fost demişi de B1 TV.

Matei a anunţat pe contul personal de Facebook că B1 TV i-a reziliat contractul, fără nici o notificare în prealabil. Jurnalista face legătura între două momente…