home ADVERTORIALE 3 beneficii pe care le vei obtine daca te promovezi printr-o campanie AdWords

3 beneficii pe care le vei obtine daca te promovezi printr-o campanie AdWords

Share

Tehnicile de promovare s-au schimbat radical in ultimul timp. Acest lucru se datoreaza – in principal – dezvoltarii tehnologiei. Audientele au migrat din media traditionala in online unde au posibilitatea sa interactioneze cu reclamele si sa obtina simplu si rapid produsul dorit. Fie ca administrezi o afacere care este la inceput de drum sau are un istoric, ia in calcul si ideea de campanie AdWords.

Conceputa sa iti returneze rezultate extraordinare la un cost redus, platforma de promovare platita Google se afla in continua expansiune si nu inceteaza sa impresioneze prin functionalitati. In functie de nevoile tale, exista un obiectiv realist care poate fi atins intr-un timp record. De la campanii de search, display, shopping si video toate sunt croite special pentru business-ul tau si pentru nevoile tale de marketing.

De ce sa apelezi la o campanie AdWords?

In primul si in primul rand, modul in care Google taxeaza reclamele tale este cat se poate de inedit. Plata se va face pe click si de aici vine si denumirea de publicitate PPC (Pay Per Click). In traducere libera, acest lucru inseamna ca vei plati doar in momentul in care un utilizator a dat click pe reclama ta. Pe scurt, platforma Google reprezinta un adevarat ajutor pentru business-urile care au bugete limitate si nu sunt dispuse sa investeasca mult pe partea de promovare.

Ajungi sigur si rapid la publicul tau tinta

Audientele sunt o componenta importanta din mecanismul de promovare platita marca Google. Segmentarile care se pot efectua aici te vor aduce cu un pas mai aproape de publicul tau tinta, iar acest lucru se va reflecta in numarul mare de conversii si de click-uri. De asemenea, inveti lucruri importante despre comunitatea careia te adresezi si in acest mod iti poti optimiza campaniile urmatoare, pentru rezultate maxime.

Ai acces la statistici in timp real direct din platforma

O campanie AdWords de succes nu ar fi completa in lipsa analizelor periodice. In platforma Google Ads exista un tab special in care poti vizualiza statisticile si rapoartele tale. Poti aplica filtre in functie de metricii pe care ii urmaresti, in functie de perioada de timp analizata si, bineinteles, in functie de reclama sau de cuvintele cheie. Este important sa accesezi aceasta sectiune cat mai des pentru a vedea din timp cum ruleaza campania, daca mai este loc de imbunatatire si cum se poate optimiza reclama.

Ai un aliat – scorul de calitate

Scorul de calitate nu este doar un numar, ci un adevarat aliat in ceea ce priveste lupta pentru primele pozitii din cautari. Mediul digital este cat se poate de competitiv, iar scorul de calitate este cel care va face intotdeauna diferenta. Acesta se compune din relevanta cuvintelor cheie introduse in platforma, relevanta reclamei concepute, cat si experienta pe care o va avea utilizatorul pe prima pagina din site-ul tau.

Avantajul cheie apare in cadrul bugetului alocat pentru promovare. Un scor de calitate mare iti asigura un pret pe click mai redus, insa fara a-ti afecta conversiile sau nivelul de vizibilitate. Desi un competitor a fost dispus sa plateasca mai mult pentru reclama sa, daca tu ai un scor de calitate mai mare te vei afisa tot timpul in fata lui, chiar daca ai licitat mai putin.

Fortin Agency iti pregateste o campanie AdWords setata de la zero si orientata catre succes

Specialistii de la fortin.agency, agentie AdWords din Bucuresti, isi reunesc fortele si iti pun la dispozitie o serie de servicii special concepute pentru promovarea afacerii tale. Rezultatele sunt garantate, iar profesionalismul iese la iveala prin sutele de conturi de Google Ads administrate, toate cu rezultate peste masura asteptarilor clientilor.

In concluzie, daca iti doresti o campanie AdWords de succes, apeleaza cu incredere la expertii in marketing online de la fortin.agency. Prima pozitie in cautari iti este deja rezervata!

Share