Liga I cu un singur picior in trei luntri

Share

O sa ne uitam la fotbal in campionatul viitor de-o sa ne spargem. Din noua pachete de meciuri, Liga Profesionista de Fotbal a vandut numai trei.

foto: Sport Revolution Mitică Dragomir şi Gino Iorgulescu, achitaţi în dosarul de corupţie
fotoinfo:”Potrivit rechizitoriului, în 4 aprilie 2001, Dumitru Dragomir ar fi primit de la Gino Iorgulescu un teren din Bucureşti, cu o suprafaţă de 351,79 de metri pătraţi, în valoare de 32.600,26 de dolari, pentru ca, în schimb, să accepte achiziţia de către LPF a unui teren în suprafaţă de 1.497,21 de metri pătraţi, din aceeaşi zonă şi a unei construcţii în suprafaţă de 279,72 de metri pătraţi, nefinalizată şi ridicată fără autorizaţie pe terenul respectiv”

Unul, pachetul al noulea (probabil cu cele mai slabe meciuri), un fel de pachet social, era destinat TVR, gaina a batarna a licitatiei, care s-a retras din competitie, invocand lipsa de bani.

Drepturile tv în Europa: Liga I e comparabilă cu campionatul Poloniei (Realitatea.net)

Scandalul il stim. Ada Mesesan a zis ca demisioneaza din CA SRTV, de suparare ca nu se transmite fotbal pentru popor pe canalul public de televiziune. Cei care s-au opus au explicat ca LPF le preparase un chiolhan de meciuri-resturi de la masa bogatilor.

Dintre celelalte opt pachete, astazi au fost achizitionate numai trei: pachetele 1, 2 si 8. Primul, al doilea, inteleg, dar de ce al optulea… e ceva ce imi scapa.

DigiSport (RCS&RDS) a cumparat pachetul 1 (trei sezoane), cu 13,2 milioane de euro + TVA si probabil ca meciurile cele mai tari vor fi tot pe reteaua de termoficare cablistica a lui Zoltan Szigeti.

Licitaţia pentru Liga I: RCS&RDS, Romtelecom şi Antena1 au cumpărat câte un pachet (Pagina de media)

Iata o metoda foarte eficace, se pare, de a-ti pune la punct un magnet de consumatori de servicii de televiziune prin cablu: cumperi cele mai bune meciuri de fotbal din campionatul intern.

Resturi de meciuri vor fi televizate astfel:

pachetul 2 (trei sezoane), cu 12,9 milioane de euro + TVA, achizitionat de catre Romtelecom Dolce, pe care probabil ca vom vedea unele meciuri tari si altele mai slabe;

pachetul 8 (trei sezoane), cu 10,5 milioane de euro + TVA, achizionat de AntenaTV Group (ce sa-ti zic, bai tata, bai, nu puteau decat daca isi scriau numele-ntr-un cuvant, AntenaTV, si neaparat Group, nu Grup, ca tusesc la Romanica), unde probabil ca vor fi ori meciuri foarte slabe (ca presupunem, nu-i asa, ca pachetele sunt in ordine valorica), ori sunt foarte multe meciuri ale Stelei, ca traditional Steaua a fost de cativa ani promovata la greu de catre Grupul Intact, de parca Voiculestii ar fi incheiat un contrăcţel cu Ciobanasul, să mănâncă şî gura lor ceva.

Restul meciurilor, asezate ordonat, ca la armata, in alte sase pachete de primavara exploziva, vor fi scoase la alta licitatie, poate la un pret mai mititel si, daca Don Cornleone le vinde, bine, daca nu le vinde, iarasi bine, ca e destul de fudul.

Si-o sa stam, asa, si-o sa ne uitam in hartuire la meciuri cand pe o televiziune, cand pe alta (ca s-au inteles intre ei granzii sa traga cate o fleica de transmisiune din fotbalul national pe vasul dacic propriu), de-o sa alerg pentru Rapiduletul meu de pe Internet pe televizor si pana-n crasma de la coltul strazii de dupa colt de-o sa ma plictisesc.

Iar uneori s-ar putea sa bat din buze dupa meciul echipei preferate degeaba, ca tot nu se transmite. Parca-l vad pe nea Mitica strigand pe cele televiziuni, ca doar e expert la asta: “Ce să-i facem, ă-ă-ă, dom’le, a-aţi vrut economie de, ă-ă-ă, piaţă, na-vă economie de piaţă!”.

Share