home MASS MEDIA, STIRI DESPRE JURNALISTI Revista presa(rilor). Concurenta analizeaza “aglomerarea” lui Bobby Paunescu

Revista presa(rilor). Concurenta analizeaza “aglomerarea” lui Bobby Paunescu

Share

Consiliul Concurenţei analizează preluarea Evenimentul zilei şi Capital, anunta Mediafax:

Potrivit Legii Concurenţei (nr. 21/1996, republicată), sunt supuse controlului şi trebuie notificate Consiliului Concurenţei operaţiunile de concentrare economică ce depăşesc pragurile valorice prevăzute în acest act normativ.

Acestea sunt îndeplinite dacă cifra de afaceri cumulată a agenţilor economici implicaţi într-o operaţiune de concentrare economică depăşeşte echivalentul în lei a 10.000.000 euro şi există cel puţin doi agenţi economici implicaţi operaţiune care realizează pe teritoriul României, fiecare în parte, o cifră de afaceri mai mare decât echivalentul în lei a 4.000.000 euro.

Bine, de acord, dar am si eu o intrebare tripla, asa: ce facea Consiliul Concurentei cand Felix Motanul si-a constituit aglomerarea economica? Dar oare cu ce se ocupa cand a facut acelasi lucru Sorin Vantu? Au poate dormea, atunci cand a aparut si megatrustul lui Riciu!

Somn usor, Consiliul Concurentei? Somn usor.

Reporter Virtual le-a prins degeţelele la usa celor de la Romania Libera:

Senzational! “Evenimentul zilei” inventeaza DVD-urile cu capacitatea de stocare de 4.7 MB în anul 2010. Se pare ca aceste medii de stocare sunt si cele mai populare pentru stocarea filmelor.

Daca va intrebati ce fel de filme incap pe un astfel de DVD, raspunsul il putem ghici: filmulete facute cu telefonul mobil de catre reporterii viitorului, primele filme mute din istorie care durau cateva secunde, sau interviurile realizate de cotidian care contin o singura intrebare.

E penibil sa nu stii ce capacitate are un DVD, iar daca iti vorbeste cineva, in aceste conditii, despre dual-layer, probabil ca ti se sparg axonii-n farame.

Directorul de marketing pleacă de la Adevărul Holding, anunta Pagina de Media:

În ultimii ani, Mircea Olaru a administrat poate cel mai consistent buget de marketing de pe piaţa presei scrise. Anul trecut, numai bugetul de publicitate al Adevărul Holding s-a ridicat la 9-10 milioane de euro.

Share