Robert Negoiţă se pregăteşte să facă două pasaje rutiere şi unul pietonal, care să fludizeze traficul pe Şoseaua Mihai Bravu, între nodul de la Baba Novac şi intersecţia cu Calea Vitan.
Dar experienţa ne face să ne întrebăm cât e şpaga. Pe 10 august 2022, Negoiţă a fost trimis în judecată pentru contractele de salubrizare cu Rosal. Dar fraţii Negoiţă sunt prezenţi în Pandora Papers, conform RISE Project, via G4Media. Ei îşi stochează banii negri în paradissuri fiscale.
SC Algorithm Construcții S3, societate din subordinea Consiliului Local Sector 3, va construi două pasaje rutiere subterane și unul pietonal, pe Șoseaua Mihai Bravu.
Firma a fost singura invitată să depună o ofertă pentru acest proiect (tare, nu? sună a contract cu dedicaţie), care va costa 378 de milioane de lei, cu TVA.
Algorithm Construcții S3 e condusă de unul dintre apropiații lui Robert Negoiță, Radu Alin Panait, și a avut ca proiect unic, până acum, reabilitarea Halei Laminor.
În aprilie, Primăria Sector 3 a înaintat companiei din subordinea sa o invitație de participare, cu o ofertă la investiția Creșterea mobilității urbane, prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu, de la intersecția cu Baba Novac, până la intersecția cu Peneș Curcanul.
Str. Peneş Curcanul este prima importantă după cea cu Calea Vitan, spre Pasajul Mihai bravu, de pe Dîmboviţa.
Pe lângă construirea a două pasaje rutiere subterane, dublu sens și a unuia pietonal, proiectul prevede și relocarea rețelelor de apă, canal, termoficare și celor ale STB.
Oferta depusă de SC Algorithm Construcții S3 a fost aprobată și contractul va fi semnat. Durata lucrărilor este de 24 de luni.
Ideea este nu bună, este una normală, toţi bucureştenii care conduc ştiu şi văd cum se blochează pe Mihai Bravu, dinainte de Dristor, până la pasajul peste Dîmboviţa. Problema este cum circulă banii.