Revista presa(rilor)

Share

Agentia de Investigatii Media anunta ca “Sarbu a vandut Agentia Mediafax din Cehia cu 1 euro“:

Adrian Sarbu a vandut agentia Mediafax din Cehia cu numai un euro. Compania era total ineficienta, fata de varianta din Romania, care este cea mai importanta agentie de stiti de pe piata.

Sarbu a lansat Mediafax Cehia la inceputul anului 2008 si a investit in aceasta afacere 1,5 milioane de euro inca de la inceput. Dupa sase luni de la lansare, agentia nu a izbutit sa realizeze profit, dar a mai consumat aproape un milion de euro.

«Site-ul Antena 3, sub ”acoperirea flăcării violet”», titreaza OptimalMedia:

Discuția interminabilă în legătură cu flacăra violet domină nu numai programele postului de televiziune Antena 3, ci și site-ul aceluiași post. Cititorii site-ului www.antena3.ro au surpriza de a fi intampinati de o noua grafica, dominată de un header violet, tot corpul primei pagini fiind invaluit de flăcări de aceeași culoare.

De multe zile majoritea talk-show-urile Antenei 3 este dedicată subiectului respectiv, numeroși invitați, analiști, jurnaliști, lideri de opinie și chiar oameni politici discutand despre declaratiile lui Mircea Geoană, ale soției sale, Mihaela și, mai nou, despre parapsihologul Aliodor Manolea, omul din proximitatea lui Mircea Geoană și Traian Băsescu.

Adevarul scrie despre “Gaina cu pui vii in varianta Agerpress: Povestea porcului“:

Incredibila istorie a unui animal flămând şi a unei false bombe de presă: mistreţul care a atacat autorităţile statului la Brăila. Agerpres a oferit duminică o informaţie halucinantă şi falsă despre un mistreţ care ar fi traversat înot Dunărea, pentru a ataca Prefectura şi Palatul Agriculturii din Brăila.

Agerpres, agenţie naţională de presă alimentată din bani publici, a pus pe flux, la sfârşitul săptămânii trecute, o ştire halucinantă despre un mistreţ care a înotat eroic prin Dunăre şi a luat cu asalt instituţiile statului din Brăila.

Si tot aceeasi publicatie anunta ca “Gardianul şi Ziua şi-au închis şi ediţia online!“:

După ce au anunţat la începutul lunii ianuarie că şi-au închis redacţiile print, ziarele Gardianul şi Ziua nu mai apar nici online.

Ultima actualizare a site-ului “Gardianul” a fost făcută pe 17 ianuarie. “Începând de azi, ziarul Ziua îşi sistează şi apariţia online”, a declarat pentru Mediafax Mihai Pâlşu, directorul general al publicaţiei. Pâlşu a precizat că la Ziua online lucrau 14 jurnalişti, cărora le va fi întrerupt contractul de muncă.

BBC Worldwide ar trebui privatizat partial“, anunta Financiarul:

Camera Lorzilor din Parlamentul britanic solicita, printr-un raport compilat asupra industriei filmului si televiziunii britanice, privatizarea partiala a BBC Worldwide, informeaza „The Guardian”.

Astfel, BBC ar urma sa-si transforme divizia globala intr-un distribuitor international de continut britanic, mentioneaza raportul amintit.

Subiectiv scrie despre “Jurnalistul Florin Chilian“:

Cu ce-oi fi greşit ca să mă uit aseară la Realitatea TV, nu ştiu, nu-mi dau seama. Cert e că am fost masochist şi mi-am supus urechile, timp de vreo două ore, chinurilor provocate de vocea şi de exprimarea lui Tatulici. Am suportat, asta e, se întîmplă.

Doar că am uitat să mai şi schimb postul TV. Ce n-am mai putut să suport a fost modul în care a fost prezentat viitorul analist politic al ţării, Florin Chilian: “jurnalistul şi artistul Florin Chilian”. Ne-am înţeles, da? Jurnalistul, în primul rînd, şi mai apoi artistul Chilian.

Cosmin Prelipceanu, în introducerea invitaţilor la talk-show-ul de duminică seara, probabil că a uitat să consulte DEX-ul înainte de intrarea în emisie. Sau, cine ştie, poate că, la noi, ajunge jurnalist cine are chef. Nu-mi dau seama încă pe ce criterii l-a intitulat pe Chilian ziarist, în condiţiile în care domnul n-are nici o treabă cu presa.

Biograful lui Murdoch sugereaza ca The Times si Sunday Times ar fi de vanzare“, anunta HotNews:

Mai multe zvonuri de pe Twitter indica faptul ca The Times si Sunday Times ar fi de vanzare fara sa aduca niciun argument. Biograful lui Murdoch sugereaza ca The Times si Sunday Times ar fi de vanzare”. Cele doua publicatii apartin de News International, care face parte din News Corp, grupul lui Murdoch.

Intr-un mesaj postat pe pagina personala de Twitter, jurnalistul american Michael Wolff a lansat zvonul ca The Times si Sunday Times ar putea fi scoase la vanzare. Conform lui Wolff, Rupert Murdoch, seful News Corp, grupul media de care apartin cele doua publicatii, ar putea cele doua ziare londoneze aflate in pierdere.

tot acelasi website arata ca “Eurobarometru: Increderea in televiziune a scazut considerabil“:

Cea mai mare scadere a increderii in randul populatiei din Romania, in toamna anului trecut, o inregistreaza televiziunile, potrivit ultimului Eurobarometru, dat publicitatii luni de Eurostat. Acesta indica o scadere a increderii romanilor in televiziune de la 70% in iunie 2008 la 61% noiembrie 2009.

Daca Eurobarometrul compara nivelul de incredere in guvern, partide politice si justitie in noiembrie 2009 cu cel din iunie 2009, increderea in televiziuni in toamna anului trecut este raportata la datele istorice de referinta din iunie 2008 (perioada de pre-campanie pentru alegerile parlamentare nationale).

Pagina de Media anunta ca “Lucian Mândruţă pregăteşte un show de seară pentru Antena 1“:

O nouă producţie de televiziune este în lucru şi va fi prezentată de Lucian Mândruţă. Conform informaţiilor site-ului Paginademedia.ro, va fi o emisiune de seară (late night show), difuzată în week-end.

Potrivit aceloraşi surse, programul va fi săptămânal pe Antena 1 şi este inspirat de show-ul de satiră politică The Colbert Report, realizat de americanul Stephen Colbert.

La aproape o luna de la disparitia “Cotidianului“, Tiberiu Lovin l-a gasit pe “Nistorescu inca in sedinta“, dar nu, nu la acelasi ziar:

Timp de doua ore si jumatate, Cornel Nistorescu si Oana Stanciulescu au tinut o sedinta cu 11 oameni de la fostul Cotidianul – pe care l-au ingropat fara demnitate- pentru a porni site-ul ce trebuia sa fie gata in noaptea asta, iar peste cateva luni sa ajunga pe print.

Intalnirea a avut loc la Casa Presei intr-un spatiu detinut de Vantu si s-a soldat cu “hai pa”. Probabil niciunul dintre cei prezenti nu va scrie ceva pentru Nistorescu si Onuta din motive simple: nu stiu cati bani vor lua, nu li s-a prezentat nici macar numele ziarului online, nici al celui care-l sustine etc samd.

Citeşte şi
Groşan a declarat că, atunci când a fost recrutat, i s-a pus în vedere că,
SOV controlează offshore-ul cipriot Comac Limited - au afirmat procurorii criminalişti din subordinea lui Marius
La 20 de minute dupa ce am anuntat ca site-ul Bursa este probabil victima unui
A doua parte a Armaghedonului Media este dedicata exclusiv trecutului omului de afaceri si politicianului
Armaghedonul Media, spunea un prieten, nu ar fi fost armaghedon daca nu ar fi fost
Joi, 20 mai 2010, orele 16.00, a inceput adunarea creditorilor de la falita SC ZIUA
Armaghedonul oltenesc antimafia este dedicat ilegalitatilor faptuite de Dinel Staicu si presupuse grupuri infractionale din
Falita ZIUA SRL aluneca pe panta FNI (Document), arata Ziua Veche. Ia sa vedem ce
Sa incepem de la km zero al drumului obtinerii carnetului de somer dedicat. Mai intai
Până la alegerile legislative şi prezidenţiale, “armaghedonizarea” mass-media s-a mai potolit, dar, odată cu începutul
Share