home MASS MEDIA, STIRI DESPRE TELEVIZIUNI Marina Almășan, realizator și vânzător de publicitate

Marina Almășan, realizator și vânzător de publicitate

Share

O descoperire parcă din alta lume, scrie Cătălin Tolontan: Comitetul Director al TVR din 20 aprilie 2011 a aprobat două recompense acordate Marinei Almășan din contractele de sponsorizare pe care realizatoarea le-a adus pentru “Programul de Revelion” și pentru emisiunea “Ne vedem la TVR de 1 decembrie”.

foto: Mihai Spiridonica, Mediafax Foto

“În nici o redacție de televiziune sau de ziar nu se admite un astfel de contract dintr-un motiv simplu: jurnaliștii sunt plătiți ca să aducă știri, nu publicitate, finanțare sau sponsorizare“

, notează jurnalistul.
===

Nota: Sunt de acord cu Catalin Tolontan, care are perfecta dreptate: da, exact asa ar trebui sa stea lucrurile. Este insa de notorietate scandalul declansat de jurnalistul Stelian Negrea, dupa demisia acestuia din Trustul Intact, cand Negrea a afirmat ca acest grup de presa ar avea o politica transredactii de santajare a firmelor, pentru obtinerea de contracte de publicitate.

Dupa cunostinta noastra, Tolo lucreaza in acelasi trust. Fapt care probabil ca nu-l impiedica sa ramana vertical si sa ii critice pe cei care fac asemenea prostii, ca Marina Almasan.

Share