Dacă mai era nevoie, Joe Biden i-a repetat lui Klaus Iohannis ce este cel mai important pentru SUA în România: lupta împotriva corupţiei, rezultă din cele ce scrie EvZ despre întrevederea dintre cei doi.
Conflictul din Ungaria şi România se poate adânci, atrage atenţia Serviciul Român de Informaţii, conform Ştiri pe surse. SRI este în alertă maximă şi se consideră că zonele de risc maxim sunt în Harghita şi Covasna.
Victor Ponta nu vrea să vină consultant pe chestiuni legislative la Realitatea TV pentru că postul de televiziune nu prea plăteşte, notează Reporter Virtual. A fost o nouă coliziune a premierului cu un jurnalist de la postul său preferat.
Intransigent, şeful Guvernului a explicat ulterior la Antena 3 că, dacă vorbeşte despre cazul lui, Iohannis influenţează Justiţia. A consemnat Pagina de politică.
Gândul dezvăluie că afirmaţiile lui Victor Ponta, despre scăderea datoriei publice “cu 12 miliarde”, sunt o invenţie. Publicaţia foloseşte date de la Finanţe.
Adevărul scrie, citând Financial Times, despre cele cinci crize concomitente la care ar putea să fie nevoită Europa să facă faţă şi care ar putea-o arunca în haos.
ANAF a descoperit că IFN-urile (adică instituţiile financiare nebancare – cooperativele de credit) folosesc clauze neclare pentru a obţine dobânzi de până la 5.000%, conform Curierului.
Curtea Europeană de Justiţie a decis că drumul spre locul de muncă trebuie considerat timp de muncă, conform DCNews. Partea proastă este că treaba e valabilă “doar pentru muncitorii fără punct fix de lucru, cum sunt electricienii, instalatorii, reprezentanții de vânzări”. Adică aceşti salariaţi muncesc când se duc la serviciu, iar cei ce au un punct fix de lucru nu? Ciudat.
Martin Winterkorn, fostul CEO Volkswagen, este anchetat de procurorii germani, informează InCont. De asemenea, şefii departamentelor de cercetare-dezvoltare de la VW, Audi şi Porsche sunt suependaţi din funcţie.
Scandalul Volkswagen ar putea lovi serios România. O analiză Erste susţine că, dacă situaţia se va extinde la alţi mari producători de autovehicule din Germania sau Franţa, va fi afectată o parte mai mare din exporturile României, conform BN24.
304 milioane de dolari a câştigat contructorul japonez de automobile ieşind din acţionariatul Volkswagen, conform Bursa. Dacă a ajuns mai rentabil să nu fii cu Volkswagen…
Gyurcsany Ferenc, fostul premier socialist al Ungariei, este de părere că gardurile nu rezolvă, ci adâncesc problemele regionale ale statului nostru vecin, explică Pagina Europeană.
Apar tot mai multe date care converg către concluzia că exodul imigranţilor spre Europa este organizat. Rute, centre de primire, contacte şi numere de telefon – asta conţine un ghid pierdut de un refugiat, despre a cărui existenţă notează Aktual24.