home MASS MEDIA Furnizorul audientelor radio, IMAS şi/sau GfK

Furnizorul audientelor radio, IMAS şi/sau GfK

Share

IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România au câştigat licitaţia organizată pentru alegerea companiilor de cercetare care vor furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 – 2015, potrivit unui comunicat postat pe site-ul Asociaţiei pentru Radio Audienţă (ARA).

bestmusic

“Membrii Comisiei Paritare (COMPAR) – constituite în conformitate cu art. 45 din Legea Audiovizualului, formată din 5 reprezentanţi ai CNA, 5 reprezentanţi ai radiodifuzorilor şi 5 reprezentanţi ai agenţiilor de media – au desemnat câştigătorii licitaţiei organizate pentru alegerea companiilor de cercetare care vor furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 – 2015. Primii doi ofertanţi în ordinea descrescătoare a punctajului final – obţinut în urma evaluării ofertelor tehnice şi financiare – sunt IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România”

, se spune în comunicat.

Surse au declarat pentru Mediafax că, potrivit caietului de sarcini al licitaţiei, urmează ca în următoarea săptămână Asociaţia pentru Radio Audienţă să poarte negocieri cu IMAS Marketing & Sondaje şi GfK România în legătură cu preţul şi modalitatea de punere în aplicare a ofertelor, nefiind exclusă posibilitatea ca aceste două companii să conlucreze pentru a furniza Studiul Audienţei Radio în perioada 2012 – 2015.

Potrivit aceloraşi surse, ierarhia câştigătorilor nu mai poate fi schimbată… tot pe Mediafax

Share