Todomondo, „Liubi, Liubi, I love you”, un cantec de succes

Share

In urma publicarii de catre mine a interviului cu Ciro de Luca, fost membru al grupului Todomondo (Locomondo), am primit mai multe reactii foarte interesante. Pe unele dintre ele le-am publicat, pe altele le voi dezvalui in curand, inclusiv reactiile lui Ciro. Eu consider ca interviul a avut succes si si-a atins unul dintre scopuri.

Pentru a nu mai avea nici un fel de discutie suplimentara despre valoarea piesei „Liubi, Liubi”, voi aduce doua argumente. Primul, care este personal: piesa celor de la Todomondo s-a ridicat peste valoarea principalului rival, care a fost in opinia mea cantecul „Time”, interpretat de Ionut & Provincialii, prin impactul emotional al mesajului si prin simplitatea cuceritoare a temei muzicale, care este o mica bijuterie muzicala.

Al doilea argument este cel privitor la succesul pe care l-a avut cantecul dupa Eurovision, finala de la Helsinki. Cum se poate vedea din Worldcharts – Chart Of The Hearts – Ausgabe, in prezent, in topul celor mai ascultate piese, „Liubi, Liubi” se afla pe locul 177, dupa ce intre 23 mai si 30 iunie 2007 a fost in top 100, ajungand pana pe locul doi.

Todomondo se afla in prezent cu „Liubi, Liubi” pe locul 177 din 320 de cantece, intr-o companie pe care indraznesc sa o numesc ilustra. Ilustra – la nivelul acestei muzici foarte comerciale. De exemplu, pe locul 300 este pozitionat DJ Bobo, cu piesa „Ole, Ole”, Scooter este pe 302, cu „Ratty’s Revenge”, Ruslana pe 286, cu „Dancing in the Sky”, Katie Melua pe 257, cu „If You Were a Sailboat”, Blackmore’s Night, cu „Far Far Away”, pe locul 57, iar pe primul loc este Paddy The Busker, cu „Smile at You”.

Pe YouTube, Todomondo are extrem de multi vizitatori si 1.117.000 de vizionari, asa cum mi-a spus Ciro de Luca. Sincer, mie mi se pare destul de greu sa calculez exact cate vizionari are aceasta piesa, pentru ca este uploadata de foarte multe ori, in mai multe versiuni, si ca Todomondo, si ca Locomondo. Spre comparatie, Sanda Ladosi, cu „I Admit”, reprezentanta noastra la Eurovision din anul 2004, are, dupa un an in plus de uploadare pe YouTube, aproape 90.000 de vizionari.

Share