home MASS MEDIA Sase cauze pentru care moare printul

Sase cauze pentru care moare printul

Share

Dezvoltarea Internetului, contentul nediferentiat pentru print si online al ziarelor, agentiile de media, distributia sau chiar trusturile de presa sunt principalele cauze pentru care banii investiti in presa scrisa sunt din ce in ce mai putini, iar tot mai multe branduri printate fie dispar, fie isi restrang tirajele.

foto: ZF

Cristian Mucichescu, managing director al agentiei OMD Romania, a declarat ca la nivel european, toata industria mass-media scade, cu exceptia Internetului, iar cel mai afectat este sectorul de print.

Investitiile in publicitatea mass-media sunt estimate in Romania la 350 milioane de euro, in timp ce Internetul atrage 20,4 milioane de euro.

1. Aparitia Internetului

In viziunea acestuia, cauzele principale pentru care presa tiparita este din ce in ce mai afectata tin de mediul electronic, “dusmanul numarul 1 al presei scrise”si progresul tehnologic al televiziunii.

Mucichescu a mai spus ca la nivel mondial, declinul presei a inceput din 1989, la aparitia Internetului, cand informatia pe online incepe sa explodeze… citeste tot pe DailyBusiness

Share