Revista presa(rilor)

Share

ContraSENS scrie despre un urangutan, care a zis asa: “Nu mai fa poze, ba, ca murdaresti parchetul!“. Luati de-aici:

Cam asa ar fi putut suna vorbele unui urangutan de la Sala 
Sporturilor din Bacau catre fotoreporterul Sebi Sascau, caruia i-a interzis
sa mai fotografieze meciul din spatele portilor, indicandu-i-se ca, daca vrea poze, sa le faca din tribuna. Motivul interdictiei: murdareste parchetul.

Sebi, corespondent Mediafax Foto, a decis sa nu mai fotografieze nimic la Sala Sporturilor.

Am cunoscut si eu niste urangutani din acestia, carora le bate vantul prin creier ca pe holul blocului. Nu voi da acum exemple. Fa-ti treaba-n continuare, Sebi si nu te impiedica de astfel de zebeleutici.

Gandul si-a schimbat fata pe Internet. Si debuteaza in forta, tabloidizandu-se brutal, cu un main hipertrofiat, in care, de Martisor, ni se vorbeste de violenta la care sunt supuse femeile in viata casnica.

Vorbesc despre aceasta, pentru publicatia lui Adrian Sarbu, Nadia Comaneci (de ce? o bate Bart Conner? nu cred), Gabi Szabo (iarasi nu inteleg de ce ea, are probleme cu Zsolt Gyongyossy? ma indoiesc), Oana Cuzino si Mihaela Radulescu (trebuie sa recunosc ca nu sunt destul de cult incat sa pot vorbi despre astfel de femei alambicate, superintelectualizate si atat de rafinate, despre care nu stiu prea multe si a caror notorietate sa invarte in Stratosul romanesc, unde nu prea am acces).

In rest, le urez succes colegilor de la Gandul cu noua tema pe care si-au ales-o pentru website. Totusi, ar putea sa faca sa si mearga fisierul video la interviul cu ministrul Sanatatii, Cseke Attila, ca nu porneste, se comporta ca o poza. Ca putini se duc un metru mai jos in pagina, sa gaseasca interviul in format video, pe Gandul TV.

Iata si punctul de vedere al altcuiva. Mihnea Maruta scrie ca noul website al ziarului Gandul este conceput pe modelul Huffington Post:

titlul principal, cu majuscule, dublat de subtitlu, tronează pe toată lăţimea primului ecran, la fel ca imaginea dominantă. Acestea sunt urmate de trei coloane – una de hard news, o alta de soft news şi o a treia de comentarii şi bloguri.

Fonturile de la titlul principal (inclusiv culoarea) şi de la hard news sunt identice cu cele ale Huffington Post, doar că, la Gândul, acestea din urmă sunt mai mari.

Coloana celor mai citite materiale de pe gandul.info respectă modelul coloanei celor mai comentate articole de pe Huffington, însă culoarea fontului diferă

arată mult mai bine decât înainte; respiră şi transmite senzaţia unei bogăţii de informaţii, în special datorită fotografiilor puternice şi mari, însă eventuala sa creştere de trafic, implicit succesul, depind în mare măsură de editorul foto, care va trebui să ţină sus ştacheta imaginilor atrăgătoare şi să nu cadă în rutina tipică presei noastre, de a arunca un portret de politician, de lene, la o ştire unde s-ar preta şi fotografii mult mai sugestive. Deja, din această primă zi, pe pagina principală sunt peste 10 feţe inexpresive de oameni politici

Share