Revista Presa(rilor)

Share

Adevarul scrie ca “Ministrul Hunor închide ochii la prada lui Tucă“:

Actualul ministru al Culturii, Kelemen Hunor, tolerează afacerea făcută pe şest între predecesorul său, Theodor Paleologu, şi Marius Tucă în „afacerea BPT“. Protocolul dintre Tucă şi Paleologu, prin care ziaristul poate folosi marca „Biblioteca pentru Toţi – BPT“, este desfiinţat de specialiştii în Drept, dar este acceptat de noul ministru al Culturii.

Afacerea „Biblioteca pentru Toţi”, prin care fostul ministru al Culturii, Theodor Paleologu, i-a oferit marca lui Marius Tucă în baza unui protocol secret, la 2 decembrie 2009, este condamnată de actualul ministru, Kelemen Hunor, prin metoda de operare, dar este acceptată ca variantă de compromis. Actualul ministru merge pe mâna juriştilor din minister, aceiaşi care au tolerat şi protejat afacerea lui Tucă.

Evenimentul Zilei crede ca “Presa cerşeşte mila lui Boc“. Mircea Marian crede ca…

…mai penibili decât în campania electorală nu vom reuşi să fim. M-am înşelat. Acest amestec de ameninţări voalate, şantaj şi milogeală plângăcioasă în faţa guvernului Boc – pe care în restul timpului îl ţinem numai în şuturi – arată cât de jos a ajuns breasla. Sigur că da, şi cei din Franţa primesc pomeni de la Sarkozy. Dar aceea este o ţară cu o presă care, nu cu mulţi ani înainte, ştia de faptul că preşedintele are o amantă, păzită de instituţiile statului, şi nimeni nu scria nimic.

Ziariştii şi patronii din presă ar fi de acord, arata editorialistul EvZ,

…ca, „în principiu”, să plătească CAS pe drepturile de autor, dar numai cu condiţia ca guvernul să-şi facă o pomană şi să aplice „măsurile europene de sprijinire a industriei mass-media”.

Bad Politics anunta “O noua teapa marca Vantu“:

Romania tocmai incepe sa prinda radacini daca ar fi sa ne luam dupa domnul Sorin Ovidiu Vantu, Sorin Freciu-Diicot si Mihai Tatulici-Comintern. Si asta, evident, din bani publici, adica ai dumneavoastra; si nu putini.

Dupa ce ne-au intoxicat cu campanii la Realiatatea cu pacalici penibili si grobieni comunisti care, chipurile impadureau Romania devastata de alti pacalici si cominternisti, figurile triste mai sus enumerate au mai dat un mic tun; de data asta nu doar de imagine.

Mai precis, The Money Channel Consulting, companie pastorita de domnul Freciu s-a apucat, mai nou, sa planteze efectiv copaci, nu doar sa-i filmeze pe altii cum ii planteaza. Si nu pe gratis, ci pe milioane de euro, bani de la stat la preturi de patru ori mai mari, decat cele practicate de Romsilva, de exemplu.

… dar si ca “Banii europeni iau drumul Money Channel“:

Daca v-ati intrebat vreodata cum se pierd aiurea banii agricultorilor, inclusiv europeni, atunci nu aveti decat sa va uitati la The Money Channel, postul muribund al lui SOV, mogulul cu conturile blocate de ANAF.

Nici nu a inceput bine anul ca slujbasii de la Fondul de Garantare a Creditului Rural (FGCR), institutie care ar trebui sa se ocupe de soarta taranului roman, nu fac altceva decat sa-si aranjeze mai degraba aparitiile TV si alea platite.

Asa se face ca TMCTV se pregateste pentru prima transa de la FGCR, ce-i drept nu este FMI!, adica un avans de circa 20.000 euro acolo, cam atat costa prezenta doamnei Veronica Toncea, directorul general al fondului si probabil cateva clipuri publicitare cu sigla FGCR. De ce naiba au ales TMCTV? Si asta este o mare intrebare.

HotNews anunta: “Opt posturi TV, somate pentru mediatizarea tehnicilor criminale din cazul Bahaian“:

Posturile TVR1, TVR2, Antena1, Antena3, Pro TV, Prima TV, National TV si Realitatea TV au fost somate public de CNA pentru prezentarea detaliata a tehnicilor criminale folosite in cazul Sergiu Bahaian, in emisiunile de stiri si dezbateri din perioada 17-20 ianuarie.

Potrivit CNA, televiziunile au incalcat legislatia audiovizuala care interzice difuzarea emisiunilor care contin “demonstratii sau detalii importante privind tehnici criminale”.


Citeşte şi
Deputatul PNL Ben-Oni Ardelean i-a făcut nesimțiți si tupeiști pe jurnaliștii care au vrut să
După trei ani de scădere, numărul violenţelor împotriva jurnaliştilor a crescut din nou în 2018.
Primăria liberalului Nicolae Robu a blocat toate conturile jurnalistului civic Mălin Bot şi ale membrilor
Patronul postului Realitatea TV, Cozmin Gușă, a declarat că Rareș Bogdan, realizatorul emisiunii ”Jocuri de
Corina Crețu și-a acuzat pe Facebook propriul partid, PSD, că direcționează către presă ”sume incredibile”
FIJ (Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor) a reacţionat dur la agresarea şi baterea jurnaliştilor în timpul
Apare în arenă politicianul frenetic Şerban Mihăilescu a.k.a. Micky Şpagă. Aceasta este o nouă stenogramă
În prima stenogramă, protagonist este Adrian Năstase. Aici se vede una dintre bolile pe care
Grupul elveţian Ringier şi compania Sport Media Group din Bulgaria au cumpărat de la Intact
Șeful PSD Liviu Dragnea a lansat un atac direct la adresa libertății presei duminică seară.
Share