Pro TV a achiziţionat show-ul “The Voice”

Share

Pro TV a achiziţionat de la Talpa Distribution drepturile pentru “The Voice”, cel mai nou şi mai apreciat format al momentului în materie de entertainment, creat de John de Mol, părintele Big Brother, potrivit unui comunicat remis Mediafax.

poptower

Difuzat în Olanda şi SUA, show-ul şi-a atras imediat milioane de fani obţinând audienţe record şi o notorietate internaţională. Oameni simpli dar cu nişte voci senzaţionale s-au transformat peste noapte în adevăraţi idoli şi au devenit cunoscuţi în întreaga lume. Lupta pentru cea mai bună voce va începe din această toamnă şi la Pro TV, când românii vor intra în competiţia ce va desemna vocea României.

“The Voice” este un format inovator care schimbă regulile în ceea ce priveşte concursurile de talente. Nu contează ce vârstă sau meserie au concurenţii, nu contează cum arată, dacă sunt înalţi sau scunzi, slabi sau graşi, tatuaţi sau netatuaţi, tot ceea ce contează este vocea.

Show-ul are trei etape: etapa audiţiilor (“blind audition”) – când fiecare jurat îşi formează propria echipă alegând concurenţii doar în funcţie de voce, fără să-i vadă; etapa duelurilor – fiecare jurat desemnează doi membri ai echipei sale pentru a face un duet, în urma căruia unul dintre ei este eliminat; şi etapa show-urilor live.


Share