home EVENIMENT Goofy şi Zucky, investigaţi de Fisc pentru export de profit

Goofy şi Zucky, investigaţi de Fisc pentru export de profit

Share

După ce au oferit lecţii de democraţie şi echidistanţă ani în şir, Goofy şi Zucky sunt cercetaţi de ANAF pentru export de profituri în cele țări străine. Zucky, Goofy si alte companii din online neinregistrate in Romania ar fi acum investigate de Fisc, încercându-se aflarea veniturilor acestora prin activităţile pe care le-au desfăşurat în România, a declarat preşedintele ANAF, Dragos Doroş.

Doroş a spus că se încearcă identificarea veniturilor realizate de mai multe companii IT, printre care şi Googfy, şi Zucky, care nu se reflectă în declaraţiile de impozite, pentru a putea fi taxate corespunzător.

“(n.n.: Goofy, Zucky şi alte companii) Plătesc ceva taxe, dar ele se află în acelaşi pool de analiză, în felul în care plătesc taxe şi ar trebui să plătească taxe. O să vedem în urma analizei dacă ar trebui sau nu să plătească mai multe taxe“, dar “scopul pentru care facem această analiză este, evident, că da, credem că da“, a declarat Dragos Doros.

• citeşte şi: Despre Goofy şi Zucky, businessmani de succes

Trebuie să identificăm sursele de venit şi dacă acele surse de venit pe care le realizează nu doar aceste două companii (n.n.: Goofy şi Zucky), e vorba de industria online, aici avem discuţii mai complicate şi mai complexe, e vorba şi de site-urile de vânzări online ş.a.m.d., toate astea se află în vizorul nostru.

, a dat asigurări şeful Fiscului.

Dacă acele venituri care se localizează pe teritoriul României, dar ele – prin plăţi electronice sau alte mecanisme – nu sunt vizibile sau declarate, noi (n.n.: intenţionăm) să le impozităm în România.

, a explicat Dragoş Doroş.

Goofy şi Zucky captează un volum impresionant de bugete de publicitate online în Romania, fiind un magnet de vizitatori online. Conform unelor estimări, cei doi giganţi online ar avea peste jumătate din piaţă, dar statistici oficiale de la aceştia privind situaţia din România nu există.

Multi publisheri şi agenţii de publicitate se plâng de concurenţa neloială făcută de Goofy şi Zucky, spunând că taxele şi impozitele scăzute plătite de aceste companii în afara României le permit să practice preţuri de dumping.

Share