home MASS MEDIA Furnizorii de media la pragul de subzistenta

Furnizorii de media la pragul de subzistenta

Share

Furnizorii de media, mai exact companiile de televiziune, radio, presa scrisa sau internet, au ajuns anul acesta la limita costurilor de productie si nu mai pot trece pragul de subzistenta, a afirmat Carmen Tanasie, directorul general al grupului de comunicare Omnicom Media Group Romania.

“Inca de la inceputul anului am asistat la diminuari importante ale investitiilor in marketing si publicitate – principala  sursa de contributie majora la cota de profit in conditii de criza – toti clientii manifestandu-si interesul pe mai departe de a reduce cheltuielile si chiar executand taieri semnificative de buget.

Exista insa o limita a acceptarii acestei presiuni pe costuri, din partea furnizorilor de media. Aceasta limita se vede in comportamentul de «vanzare» adoptat in ultimele sase luni.

Spre deosebire de anii precedenti de criza, cand erau flexibili pentru a acapara cota de piata cat mai mare de la competitor, anul acesta multi dintre ei au ajuns la limita «costurilor de productie»”

, explica managerul.

Fin.ro

Daca in anii anteriori, cand faceau presiune pe costuri, clientii obtineau preturi mai mici pentru publicitate, acum companiile de presa nu mai pot sa treaca sub pragul de “subzistenta” si trebuie sa taie si mai mult cheltuielile… tot pe Wall-Street

Share