home MASS MEDIA Doru Buscu a castigat brandul Academia Catavencu

Doru Buscu a castigat brandul Academia Catavencu

Share

UPDATE: Directorul editorial al publicaţiei Academia Caţavencu, Doru Buşcu, a câştigat brandul “Academia Caţavencu”, care a fost scos la vânzare în cadrul licitaţiei de astăzi.

Buşcu a declarat pentru Reporter Virtual că preţul exact al tranzacţiei a fost de 1.617.359,29 euro. Prețul de plecare pentru marca “Academia Caţavencu” a fost de 149.000 de euro.

Sabina Fati, jurnalista de la România liberă despre care s-a speculat că ar fi, de fapt, reprezentanta patronului Romania libera, Dan Adamescu, nu a fost prezentă la licitaţie, Radu Șoldănescu fiind cel care a licitat în locul său.
===

Surse: Sabina Fati il reprezinta pe Adamescu

Se încing spiritele pentru licitaţia de azi, în care este scoasă la vânzare SC Caţavencu SA, inclusiv brandul “Academia Caţavencu”, al cărui preţ este estimat la 150.000 de euro.

foto: BadPolitics

Oficial, Doru Bușcu, directorul editorial al Academiei Cațavencu, și jurnalista Sabina Fati de la România liberă s-au înscris la licitație, ambii plătind garanția de participare în valoare de 45.000 de euro.

Surse de pe piaţa media susţin însă că Sabina Fati îl va reprezenta mâine pe Dan Adamescu, patronul României libere, care doreşte să cumpere marca Academia Caţavencu, fiind greu de crezut că un simplu jurnalist are puterea financiară de a putea face o astfel de achiziţie.

Licitaţia va fi organizată de lichidatorul judiciar al SC Caţavencu SA, General Group Expert SRL

sursa: Reporter Virtual

Share