home MASS MEDIA, STIRI DESPRE TELEVIZIUNI CNA-ul trage televiziunile de urechi pentru ca dau sonorul prea tare la reclame (DB)

CNA-ul trage televiziunile de urechi pentru ca dau sonorul prea tare la reclame (DB)

Share

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) atentioneaza televiziunile, printr-o scrisoare deschisa, ca practica o diferenta mare de sonor intre programul in derulare si calupurile publicitare.

Autoritatea audiovizuala subliniaza ca radiodifuzorii au obligatia de a respecta conditiile de separare a calupurilor publicitare, fara a ridica sonorul acestora la un volum mai mare.

CNA-ul s-a sesizat la primirea mai multor reclamatii din partea telespectatorilor.

“Conform codului de reglementare a continutului audiovizual, calupurile publicitare trebuie separate clar, sonor si vizual, de programele audiovizuale, prin coperte neutre.

Reglementarea mai sus mentionata nu lasa loc interpretarii ca sonorul calupului publicitar trebuie sa fie diferit ca volum fata de cel al programului”, transmite Rasvan Popescu, presedintele CNA.

Sursa: Daily Business

Citeşte şi
Politistul Marian Godină are o replica usturatoare pentru Victor Ciutacu, realizator la Romania TV, care
Negocierile pentru încheierea unui nou Contrat Colectiv de Muncă în Societatea Română de Televiziune începute
Jurnalistul Sebastian Oancea prezinta o discutie cu un functionar dintr-o primarie PSD din judetul Vrancea
Liviu Alexa, un jurnalist corupt, plătit de PSD (Newsweek a publicat dovezile de mult timp),
Deputatul PSD Liviu Plesoianu a anuntat ca a decis sa nu mai calce niciodata in
Unul dintre cei mai vechi oameni din echipa Digi24 părăsește postul de știri. După șapte
Federaţia FAIR-MediaSind, singura organizaţie reprezentativă la nivel de sector cultură şi mass-media, conform sentinţei TMB
Antena 3 a filmat prin gard, cu cinism, reacţiile membrilor familiei Alexandrei, la vestea morţii
Președintele PSD Liviu Dragnea l-a întrebat pe corespondentul Pro TV Alex Dima dacă vine cu
Posturi de știri Digi 24, care trece prin schimbări importante la nivel de resurse umane,
Share