Ce nu va reuşi niciodată să facă SRTV

Share

Văd aici că SRTV a decis să renunţe la serviciile Splendid Media şi să-şi facă propria regie de publicitate.

Ziare.com

Eu cred că este o greşeală. Da, în lume marile concerne media care au şi televiziune, ori ale căror main broadcaster este un mare post de televiziune, îşi internalizează activitatea de vânzare de spaţiu publicitar, pentru că, la un prim calcul pe hârtie, pare mai ieftin.

Problema este însă că SRTV, în istoria sa, nu are o carte de vizită care să arate că ştie să gestioneze banii şi să obţină şi profit din ei. Din contră, găseşti, dacă te uiţi cu atenţie, inclusiv poveşti despre fraudă, luare şi dare de mită, trafic de influenţă şi alte drăgălăşenii de genul acesta.

Acum, Andi Lăzescu, pe care îl cunosc de mulţi ani şi ştiu că este un om de ispravă, se lansează într-o chestie, de parcă ar urma să stea PDG SRTV în următorii 10 – 15 ani.

Dar chiar dacă totul va merge minunat, ca în vise, nimeni nu va putea să-mi explice coerent legătura existentă între calculele economice care se fac acum şi inflaţia de posturi de nişă, regionale şi generaliste ale mall-ului de presă SRTV de azi.

Ca să nu mai spun că în lumea publicitarilor se ştie că Splendid Media este una dintre regiile care nu dau ţeapă. Cum se împacă aceasta cu informaţiile despre problemele SRTV, nu prea ştiu.

Share