home MASS MEDIA Brandul Cotidianul, scos la vânzare

Brandul Cotidianul, scos la vânzare

Share

Lichidatorul judiciar al SC Poligraf SRL, aflată în faliment, a scos la vânzare prin negociere directă dreptul asupra mărcii Cotidianul, potrivit unui anunţ al Rovigo.

“Anunţul de vânzare expiră luni şi deocamdată avem doar o ofertă. Dacă nu se mai prezintă nici o ofertă, va trebui să mai dăm un anunţ de supralicitare, care poate dura între 15 şi 30 de zile. Dacă în această perioadă nu mai supralicitează nimeni, vom merge cu prima ofertă la creditori”

, a declarat Ion Manguci, reprezentantul Rovigo care se ocupă de falimentul Poligraf.

Dacă creditorii vor fi de acord cu oferta, după expirarea perioadei de supralicitare, se va trece la acţiunea de vânzare-cumpărare.

foto: Surpriza – Cea mai frumoasă amintire de la “Cotidianul”
fotoinfo: Numarul 1 al editiei postbelice a ziarului. “S-a născut într-o zi de importanţă naţională, la 10 mai 1991, după 125 de ani de la urcarea lui Carol I pe tronul Principatelor, şi a murit puţin într-o altă zi istorică, 22 decembrie 2009 – la 20 de ani după răsturnarea comunismului. În 18 ani şi jumătate, a avut 5457 de zile pline”

Dreptul de proprietate asupra mărcii Cotidianul, conform certificatului de înregistrare nr. 51980, emis de Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci al României şi extrasului din Registrul mărcilor publicat de OSIM , este înregistrat pentru următoarele clase de produse şi servicii: 16 – Publicaţii şi 35 – Publicitate. Servicii editoriale şi redacţionale.

Cei care mai sunt interesaţi de preluarea drepturilor mărcii Cotidianul… citeste tot pe Money.ro

Share