B1 TV, în topul televiziunilor de ştiri din România

Share

Postul B1 TV susţine că în ultimul timp reuşeşte să depăşească, pe anumite segmente orare şi în timpul anumitor emisiuni de talk-show, staţiile “consacrate din acest segment de piaţă, Realitatea TV şi Antena 3”, obţinând valori de audienţă semnificative “pe programele sale – vedetă din prime-time”.

citeşte comunicatul B1 TV

Luni 14 noiembrie, o ediţie specială a emisiunii “Ultimul cuvânt” cu Ion Cristoiu a devansat, pe intervalul de difuzare, Realitatea TV, cu o medie de rating de 0.9% pe targetul All Urban şi o cotă de piaţă de 2.3%, faţă de 0.8%, respectiv 2.2% Realitatea TV.

În ziua următoare, marţi, din nou B1 TV a devansat Realitatea TV, de această dată în a doua oră a talk-show-ului “Sub semnul întrebării” al lui Robert Turcescu, cu o cotă de piaţă de 1.8%, faţă de 1.7% Realitatea TV, pe segmentul de public All Urban.

Miercuri, 16 noiembrie, Radu Banciu a obţinut supremaţia pe segmentul de public 18 – 49 de ani, în faţa programelor Realitatea TV, cu o medie de 0.7% rating şi 3.1% cotă de piaţă, faţă de numai 0.3% rating şi 1.5% share, cât obţine Realitatea TV.

Probabil că a fost una dintre emisiunile în care Banciu nu a făcut-o ştoarfă pe Andreea Marin sau nu a vorbit despre cestiunea “Andreea Raicu şi dilema sub-supt” ori poate că nu a făcut sinopsisul WC-urilor high-tech, din lumea paralelă în care fabulează cu spor.

Share