AOL a cumpărat The Huffington Post (Cariere Media/MFax)

Share

UPDATE: AOL a cumparat Huffington Post cu 315 milioane de dolari (Cariere Media)

Grupul american AOL a achizitionat pentru 315 milioane de dolari cotidianul online The Huffington Post. Tot AOL a realizat o alta achizitie importanta anul trecut cand a cumparat unul din cele mai importante bloguri de tehnologie din SUA, TechCrunch, cu circa 25 de milioane de dolari.

Huffington Post a fost lansat in 2005 cu o investitie de 1 milion de dolari. Anul trecut a generat venituri de circa 30 de milioane de dolari.

“Ca parte a acestei tranzacţii, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post şi editor-şef al publicaţiei, va fi numită preşedinte şi redactor-şef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post şi alte divizii de conţinut ale AOL”, se arată comunicatul celor două companii, conform Mediafax.

foto: planetpov

Noul grup media va avea, pentru toate site-urile, circa 117 milioane de vizitatori unici pe lună în Statele Unite ale Americii şi aproximativ 270 de milioane de vizitatori unici din întreaga lume. Datele au fost estimate analizând cifrele de audienţă din luna decembrie 2010, publicate de compania de cercetare de piaţă comScore.

citeste si Arianna Huffington, una dintre cele mai influente femei din industria media

“Cititorii noştri vor putea să acceseze Huffington Post la aceeaşi adresă, unde vor găsi aceleaşi conţinuturi pe care le apreciază şi în plus vor fi mai multe informaţii locale, mai multe materiale despre tehnologie, finanţe şi mult mai multe videoclipuri”, a declarat Arianna Huffington.

Consiliile de administraţie ale ambelor companii, precum şi acţionarii Huffington Post au aprobat tranzacţia, care trebuie să primească şi acordul autorităţilor de specialitate… citeste tot aici

Share