home ECONOMIE RCS & RDS da o treime din serviciile stabilite prin contract

RCS & RDS da o treime din serviciile stabilite prin contract

Share

Ii datorez aceasta postare lui Cristian Scutariu.

Citindu-i povestea data in linkul anterior, mi-am dat seama ca RCS & RDS are o obligatie fata de mine. Una neonorata de aproape o luna.

Pe 20 noiembrie, am incheiat contract cu RCS & RDS, pentru 29 de lei (noi, foarte-foarte noi). Contractul presupunea o versiune de triple-play, incluzand televiziune prin cablu (cu tot cu HBO, necodat ca la UPC), un post de telefon fix si un numar de telefon mobil.

Foarte repede, mult mai repede decat ma asteptam, un domn extrem de simpatic, nervos si grabit, din cauza numarului extrem de mare de clienti noi pe care trebuia sa-i onoreze, mi-a instalat cablul tv.

Avantajele RCS & RDS, comparativ cu oferta actuala UPC, erau oricum clare: 74 de canale de televiziune, in loc de vreo 40 si ceva, inclusiv HBO si Private Spice, dupa care se omoara toti vecinii mei, pentru ca in cursul noptii aud gemete de la toate etajele blocului, tzashnind pe geamurile deschise, in iarna neobisnuit de blanda, ca iepurii din tufe, cand trece combina de recoltat din romanul “Daniel Martin” de John Fowles.

Oricum, nu era o oferta de refuzat, mai ales ca in sfarsit aveam ocazia sa nu-mi mai distrug ochii uitandu-ma la meciurile din Liga I pe Internet. Daca in acest pret promotional era inclus si un post de telefon fix, precum si un telefon mobil, cu atat mai bine.

Dar au trecut de atunci trei saptamani si telefoanele pe care RCS & RDS mi le datoreaza nu veneau, asa ca, inspirat de Scutariu, am decis sa dau un telefon la 031.400.6000. Iata rezultatul, intr-o redare aproximativa:

bine-ati venit la RCS & RDS, in Liga I a operatorilor de comunicatii / aceasta convorbire ar putea fi inregistrata, pentru a nu exista ulterior tot soiul de alegatii / numarul de telefon la care trebuie sa sunati este insa altul si sunt doua / reveniti mai tarziu, pentru ca operatorii nostri in acest moment fug pe holurile institutiei, facandu-se elegant ca ploua

Zis si facut. E clar, deci s-au schimbat numerele de telefon. Am sunat la primul dintre cele doua numere indicate de vocea inregistrata, 031.400.4414. Iata cine (adica exact ce) mi-a raspuns de la celalalt capat al firului:

bine-ati venit la RCS & RDS, in Liga I a operatorilor de comunicatii / aceasta convorbire ar putea fi inregistrata, pentru a nu exista ulterior tot soiul de alegatii / numarul de telefon la care trebuie sa sunati este insa altul si sunt doua / reveniti mai tarziu, pentru ca operatorii nostri in acest moment fug pe holurile institutiei, facandu-se elegant ca ploua

“Nici acolo nu e bine”, cum canta Maria Tanase. Am sunat la celalalt numar, 031.400.4401, indicat de compania de la care astept sa-mi dea ce inca nu mi-a dat. Iata ce am obtinut:

bine-ati venit la RCS & RDS, in Liga I a operatorilor de comunicatii / aceasta convorbire ar putea fi inregistrata, pentru a nu exista ulterior tot soiul de alegatii / numarul de telefon la care trebuie sa sunati este insa altul si sunt doua / reveniti mai tarziu, pentru ca operatorii nostri in acest moment fug pe holurile institutiei, facandu-se elegant ca ploua

Alo! Se aude? Is there anybody outthere? Se poate vorbi cu o fiinta vie, insufletita, care se ezgzista la compania RCS & RDS? Imi datorati doua treimi din serviciul cu care m-ati ofertat, cand am incheiat contract cu dumneavoastra. Numele meu este in evidentele dumneavoastra. Cand imi rezolvati problema?, pentru ca nu mai stiu exact cum se procedeaza cu RCS & RDS…

Daca vreti, pot sa scriu si un volum de versuri si sa vi-l dedic. Poate ca sunteti sensibili la frumos. Sau poate vreti sa va cumpar trandafiri de Craciun, ori eventual sa va platesc numai 10 lei (noi, extrem de noi), reprezentand treimea de servicii de care am beneficiat pana acum.

Share