home ECONOMIE Marketing digital 2021: 5 tendinte viitoare pentru companii

Marketing digital 2021: 5 tendinte viitoare pentru companii

Share

Companiile au ajuns intr-o etapa esentiala in marketingul digital inn care tehnologia si creativitatea sa imbina intr-un ritm rapid. Publicitatea bazata pe rețelele sociale este acum esentiala.

Pe site-ul re7consulting.ro poti studia noi tendinte in marketingul digital pentru a fi la curent cu noutatile.

Consumatorii se auto-izoleaza din ce în ce mai mult si nu doar din cauza pandemiei globale COVID-19, ci pentru ca tehnologia le permite acest lucru. Oamenii cumpara online si folosesc asistenta vocala virtuala zilnic.

Cu atatea schimbari digitale la orizont, este important sa privim in viitor pentru a anticipa tendintele de marketing pe care le poti pregati. Iata primele 5 tendinte de marketing digital cu care expertii spun ca ne vom ocupa in 2021 si nu numai:

Securitate online folosind tehnologia Blockchain

Tehnologia Blockchain permite utilizatorilor sa partajeze informatii fara verificarea tertilor. Este o solutie descentralizata de stocare a datelor care protejeaza in cele din urma confidentialitatea.

Evident este o protectie excelentă pentru consumatori, dar are, de asemenea, potentialul de a intrerupe colectarea de date pentru comercianti într-un mod imens. Pe scurt, zilele gratuite de captare a datelor s-au incheiat, va trebui sa dezvoltati modalitati de a compensa utilizatorii pentru datele lor, pentru a le obtine in viitor.

Noi roluri de marketing pentru intreprinderi

Apropo de date, avem acum acces la o avalansa de date care trebuie sortate și analizate. Acest lucru aduce modificari ale rolurilor in marketing si cresterea nevoii de analisti de date de marketing ca angajati interni.

agentie de marketing digital iti poate pune la dispozitie instrumentele necesare pentru a prelua aceste noi roluri.

Asistenti vocali si cautare vocală

Daca vrei sa orientezi consumatorii sa cumpere de la firma ta, atunci trebuie sa te asiguri ca site-ul tau web si platformele de comert electronic sunt optimizate pentru cautarea vocala, astfel incat asistentii AI digitali precum Siri și Alexa sa poata naviga prin ei. Exista deja peste 67 de milioane de astfel de dispozitive in case și birouri din SUA si se așteapta ca acest numar sa creasca rapid.

Schimbari in Social Media Marketing

Retelele sociale au devenit o parte importanta a vietii multor oameni, aproape pana la obsesie. Poti folosi „comunicarea sociala” pentru a-ti cunoaste foarte bine baza de clienti. Marketingul prin influenceri va continua sa creasca, dar e bine sa cunosti mereu  modificarile legislative si ale reglementarilor.

Acum exista tendinte de schimbari majore pentru achizitii folosind Facebook și Instagram, iar acele companii care raman la curent cu aceste tendinte se vor mentine in top.

Personalizare si eforturi de marketing neliniare

Calea de la reclama la cumpărare nu mai este o linie dreapta. Acum, consumatorii vad un produs de care sunt interesati și acel produs ii urmăreste in timpul calatoriei lor online pe site-uri web si platforme de socializare, pana cand in final cumpara sau isi pierd interesul. Obisnuieste-te sa auzi tot mai des termeni  precum retargeting, geotagging si marketing neliniar.

Firmele si companiile vor trebui sa foloseasca gandirea strategica pentru a planifica in avans palnii de vanzari, pentru a asigura transparenta datelor,  se vor folosi de predictibilitate prin utilizarea inteligentei artificiale si alte tendinte tehnologice pentru a pastra trendul actual.

Share