home ECONOMIE HelloHungry:: Reducerea TVA la 9% creşte substanţial piaţa comenzilor online de mâncare

HelloHungry:: Reducerea TVA la 9% creşte substanţial piaţa comenzilor online de mâncare

Share

HelloHungry

Piaţa comenzilor de mâncare online din România este ajutată substanţial de reducerea TVA la alimente la 9%, anunţă HelloHungry într-un comunicat de presă.

Hellohungry este deţinătorul BGmenu, cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din Bulgaria în ultimii 10 ani, cu o reţea de peste 500 de restaurante în 12 de orașe.

În anul 2014, HelloHungry a intrat pe piața românească, prin achiziționarea în primă instanţă a Quicky.ro – lider în comenzile de mâncăruri speciale și comenzi online corporative, și ulterior a Oliviera.ro – prima platformă mobilă de comenzi de mâncare din România.

Decizia recentă a Guvernului României, de a reduce TVA pentru produsele alimentare și băuturi non-alcoolice de la 24% la doar 9%, va avea efecte de creştere în lanț, care vor conduce la avansul exponențial al serviciilor de comenzi de mâncare şi al celor conexe industriei alimentare, inclusiv a serviciilor efectuate cu ajutorul site-urilor online și platformelor mobile, precum Quicky.ro și Oliviera.ro

, arată oficialii HelloHungry.

Dragoş Cristea, Sales Manager la HelloHungy România, explică faptul că reducerea TVA va scădea cu siguranţă evaziunea la restituirea TVA şi “va permite restaurantelor și furnizorilor serviciilor conexe, inclusiv celor din zona comenzilor de mâncăruri, produse alimentare şi catering, să efectueze angajări noi şi să plătească mai bine personalul existent, în același timp ducând la o îmbunătăţire în ansamblu a calității serviciilor“.

Mai jos, comunicatul integral:

Reducerea TVA la 9% va crește substanțial piața de 3 milioane de euro a comezilor de mâncare online și angajarea forței de muncă

București, 14 aprilie, 2015. Decizia recentă a Guvernului României de a reduce TVA pentru produsele alimentare și băuturi non-alcoolice de la 24% la doar 9% va avea efecte de creştere în lanț care vor conduce la avansul exponențial al serviciilor de comenzi de mâncare şi al celor conexe industriei alimentare, inclusiv a serviciilor efectuate cu ajutorul site-urilor online și platformelor mobile precum Quicky.ro și Oliviera.ro, spun oficialii HelloHungry.

“Reducerea TVA va scădea cu siguranţă evaziunea din zona restituirii TVA şi va permite, de asemenea, restaurantelor și furnizorilor serviciilor conexe, inclusiv celor din zona comenzilor de mâncăruri, produse alimentare şi catering, să efectueze angajări noi şi să plătească mai bine personalul existent, în același timp ducând la o îmbunătăţire în ansamblu a calității serviciilor”, a declarat Dragoş Cristea, Sales Manager, HelloHungy România.

HelloHungry, deţinător al BGmenu.com, este cel mai mare serviciu de comenzi de mâncare şi catering din Bulgaria, cu peste 500 de restaurante înscrise în reţea şi 50.000 de clienți anual.

HelloHungry a intrat pe piaţa românească în 2014, după ce a achiziționat jucătorii locali Quicky.ro și Oliviera.ro, concentrându-se în primă instanţă pe piața comenzilor de mâncare din București.

HelloHungry salută reducerea TVA-ului pentru alimente, care coincide cu extinderea noastră în toată România.

Planurile noastre de extindere au în vedere cele mai mari orașe, cum ar fi Timișoara și suntem convinşi că o reducere semnificativă a TVA va permite managerilor de restaurant să ofere reduceri şi mai bune clienților noștri, fie pentru comenzi individuale, fie pentru cele de grup plasate de marile corporaţii

, a adăugat Cristea.

Gospodăriile din România alocă circa 70% din venitul lor consumului de produse alimentare și băuturi, cifră ce reprezintă cea mai mare rată din Europa.

Creşterea activității economice în București și în alte orașe mari din România susține o rată de creștere bună a serviciilor de livrare a produselor alimentare, care aproape s-a dublat între 2012 – 2013, cu o medie a comenzii curente online de 70 de lei.

Românii din marile orașe comandă mâncare cel puțin o dată pe săptămână, fie pentru birou (40%) sau pentru acasă (60%). Piața totală a serviciilor şi produselor alimentare din România este de 13 miliarde de euro, iar livrările online şi mobile deţin o cotă de peste 0,2%, cu venituri anuale de aproape 3 milioane de euro.

HelloHungy, care deţine două platforme de comandă – Quicky.ro – lider în comenzile de mâncăruri speciale și comenzi online corporative și Oliviera.ro- prima platformă mobilă de comenzi de mâncare din România, are o cotă de piață de 34%, fiind printre primii doi jucători locali. În Bulgaria,

HelloHungry este lider de piaţă, cu o cota de piaţă de 49%.

După reducerea TVA, restaurantele și serviciile de catering vor fi în măsură să-şi îmbunătățească timpii de livrare și ingredientele utilizate şi va creștere, de asemenea, calitatea serviciilor per ansamblu.

Acestea vor duce, totodată, la o creștere semnificativă a veniturilor, care vor permite tuturor furnizorilor de servicii să se extindă rapid și, de asemenea, să-şi majoreze discounturile.

Reducerea TVA-ului pentru produsele alimentare va duce la o creştere semnificativă a consumului și ocupării forței de muncă, dând un impuls economiei.

Pe lângă avansul general al pieței, va exista, de asemenea, o creştere a satisfacției angajaţilor. Vom fi capabili să îmbunătățim şi mai mult ofertele speciale oferite clienților noștri corporativi, iar îmbunătățirea calităţii serviciilor oferite acestora va însemna o modalitate mai bună de a creşte gradul de satisfacţie a angajaţilor la locul de muncă.

În acelaşi timp, discounturile mai mari vor oferi companiilor posibilitatea de a acoperi mai uşor cheltuielile legate de mesele oferite angajaţilor

, a declarat Dana Lemnaru, Digital Marketing Manager, HelloHungy România.

Citeşte şi
Bazându-se pe memoria scurtă a electoratului propriu, PSD minte din nou, după exact acelaşi şablon
Liviu Dragnea a renunţat la introducerea TVA 0 la vânzarea de locuinţe sociale. Încă o
E bine şi că avem un preşedinte, Iohannis, care, după tace mult, mirosind a concupiscenţă
Victor Ponta va obţine contrariul cu ameninţări la adresa marilor retaileri cu mărirea taxelor, nu
Cabinetul P2 mai bine ar uita colectarea de venituri prin lupta contra evaziunii. Nu suntem
"Din păcate, România nu are un cazier foarte bun privind presa în libertate şi drepturile
TVR a inceput o procedură de achiziţionare de servicii de recuperare a creanţelor la taxa
~focoase de racheta furluate~declinul lactatelor~leul e mai prospat decat forintul~ce risca ATE, Volksbank si Banpost~Egiptul,
Cel mai probabil guvernanţiii s-au grăbit cu ieşirea din recesiune. Un cuvânt mai corect acum
~PNL, partid din stanga~coreenii vor sa nuclearizeze~in barlogul lui Ratko Mladici~Ilefor in insolventa~alimentele se vor
Share