home ECONOMIE Cum sa te asiguri ca beneficiezi de servicii de optimizare SEO de calitate

Cum sa te asiguri ca beneficiezi de servicii de optimizare SEO de calitate

Share

Desi sintagma “optimizare SEO” poate fi considerata un pleonasm in limba romana (SEO fiind abrevierea de la Search Engine Optimization), acest termen face parte din vocabularul fundamental al tuturor marketerilor si antreprenorilor online care vor sa apeleze la astfel de servicii, folosindu-l in cele mai multe cazuri atunci cand cauta pe Google o agentie profesionista in domeniu.

Astfel, agentiile care ofera servicii de optimizare SEO se afla in stransa competitie pentru a lista in Google dupa aceasta expresie de cautare, atat in ceea ce priveste Google Organic, cat si Google AdWords.

Din pacate, din cauza unei slabe informari cu privire la standardele acestui domeniu, multi antreprenori online ajung sa colaboreze cu agentii care ofera servicii de optimizare SEO de calitate indoielnica. Trecand prin experiente dezamagitoare, acestia sfarsesc prin a-si pierde increderea in eficienta serviciilor SEO, prin care o agentie serioasa ar fi capabila sa ofere rezultate reale.

In piata de servicii de optimizare SEO, rata de retentie medie a unui client este de 4 luni. Insa orice business online care vrea sa cucereasca motoarele de cautare si sa isi mentina rezultatele pe termen lung are nevoie de optimizare SEO permanenta. In realitate, termenul de “campanie SEO” nici nu ar trebui sa existe, deoarece o strategie eficienta necesita o implementare de lunga durata, pentru o crestere “sanatoasa” a site-ului in Google si obtinerea unui ROI cat mai bun.

Asadar, cum te poti asigura ca beneficiezi de servicii de optimizare SEO de cea mai buna calitate? Iata cateva sfaturi menite sa te ajute sa alegi o agentie SEO profesionista:

  1. Foloseste Google pentru a identifica agentiile de top

Plecand de la ideea ca Google stie cel mai bine ce este relevant pentru utilizatori, daca esti in cautarea unor servicii de optimizare SEO de calitate, un prim pas este sa folosesti cuvintele cheie specifice domeniului (de ex: optimizare SEO, agentie SEO, servicii SEO etc.) pentru a cauta in Google cele mai relevante rezultate. Pana la urma, o agentie SEO care pretinde ca isi poate propulsa clientii in cele mai favorabile pozitii din Google ar trebui sa fie capabila sa faca acelasi lucru si pentru propriul website.

optimizare SEO
Pret optimizare SEO
  1. Inainte de a semna contractul, asigura-te ca ai o discutie ampla cu agentia legata de obiectivele tale de business

Avand in vedere ca fiecare business este unic si are obiectivele proprii, o strategie eficienta de optimizare SEO se poate contura numai in urma unei discutii detaliate dintre tine si agentie cu privire la   obiectivele tale de business in ceea ce priveste mediul online. Nu exista preturi standard pentru serviciile SEO, fiecare proiect necesitand un volum de munca diferit, in functie de situatia existenta a site-ului, de oferta comerciala a acestuia, de valoarea brandului si, nu in ultimul rand, de competitia online existenta pe acel domeniu de activitate. Numai in urma unei astfel de discutii, agentia poate propune un buget.

  1. Solicita agentiei exemple de rezultate favorabile obtinute pentru clientii sai

Pentru a-ti face o idee mai clara cu privire la potentialul serviciilor de optimizare SEO pe care ti le propune o agentie sau alta, este important sa ti se arate si rezultatele concrete obtinute pentru clientii lor deja existenti. Atentie, insa! Daca o agentie se lauda ca a obtinut primul loc in Google pentru clientul sau pe o expresie de tip “livrari pizza Rosiorii de Vede”, tine cont de faptul ca nivelul competitiei pe o astfel de expresie, intr-o piata atat de locala, este unul foarte mic! Asadar, ia in considerare concurenta online pentru proiectele prezentate.

  1. Cauta o agentie care intelege optimizarea SEO ca pe un instrument de baza al marketingului online

In prezent, optimizarea SEO este profund integrat in paleta larga de instrumente de marketing online. Foarte multi antreprenori inteleg in mod eronat ca “optimizare” inseamna doar un artificiu tehnic realizat in codul site-ului. Desi cunostintele tehnice de SEO sunt inca foarte importante, cea mai mare pondere a activitatii de SEO in prezent, o reprezinta comunicarea, marketingul, precum si conceptul de business understanding. De asemenea, exista anumite elemente specifice optimizarii SEO on page si off page care nu pot lipsi dintr-o strategie eficienta: ancorele folosite, arhitectura de linkuri a site-ului, densitatea cuvintelor cheie, landing page-urile, numarul si calitatea backlinkurilor etc.

Citeşte şi
Premierul Ludovic Orban a anuntat ca Fondul Suveran de Dezvoltare si Investitii va fi desfiintat,
Orlando Teodorovici şi Viorica Dăncilă stiau inca din luna aprilie ca deficitul bugetar ar putea
Ai o afacere. Faci un website. Oferi servicii sau produse de calitate la preturi bune.
Adoptarea unui stil de viață sănătos reprezintă o provocare pentru cei mai mulți. Unii încep
Ministrul de Finante, Florin Cîţu, anunta ca Romania nu mai este reprezentata de ministrul de
Vicepreşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), Cristian Roşu, a anunţat convocarea de urgenţă a conducerii
Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a organizat, de la începutul acestui an universitar (perioada octombrie
Modul în care se realizează, în prezent, supravegherea jucătorilor din piaţa de asigurări este diferit
Prognoza de toamnă a Comisiei Europene pentru România aduce încă odată în atenția publică trendul
Hotele sunt esentiale in orice bucatarie, fie ea rezidentiala sau industriala, precum unitatile de tip
Share