home CORUPTIE, MASS MEDIA, POLITICA, STIRI DESPRE TELEVIZIUNI Neptun TV, controlat de Clanul Mazăre, a închis porţile

Neptun TV, controlat de Clanul Mazăre, a închis porţile

Share

Neptun TV, post de televiziune controlat de Radu Mazăre, a intrat în faliment pe 17 februarie 2020. Site-ul Constanţa 100% anunţă că personalul a fost evacuat şi s-a pus sigiliu la intrare.

DONEAZĂ ACUM





PENTRU PRESA INDEPENDENTĂ!

Tribunalul Constanţa a decis intrarea în faliment a societăţii care deţinea televiziunea, Soţi Cable Neptun SRL.

„În temeiul art. 145 lit. C din Legea nr.85/2014, Dispune intrarea în faliment a debitoarei SOŢI CABLE NEPTUN SRL. În temeiul art.145 alin. 2 din Legea nr.85/2014, Desemnează lichidator judiciar pe ARTEMIS LEGAL INSOLVENCY SPRL, cu o retribuţie de 5000 lei exclusiv TVA + 10 % din valoarea fondurilor obţinute, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64. Fixează termen de judecata la data de 11.05.2020, ora 8,30, F9. Executorie. Cu apel în 7 zile de la publicare în BPI. Apelul se va depune la Tribunalul Constantă. Pronunţată în şedinţa publică, azi 17.02.2020. Document: Hotărâre intermediară 17.02.2020”, se arată în minuta citată de Constanţa 100%.

Emisia postului Neptun TV a fost întreruptă luni, la numai câteva ore de la pronunţarea sentinţei. Autorităţile competente au pătruns în sediul televiziunii, chiar în timp ce în platou se înregistra o emisiune, au stins luminile, au evacuat oamenii şi au pus sigilii pe uşă.

Valoarea totală a creanţelor, în mai 2019, era de peste 39 de milioane de lei şi 273.000 de dolari. Conpres Group s-a înscris la masa credală cu peste 8 milioane de lei, Sorin Strutinsky cu peste 4 milioane lei, ANAF avea de recuperat 5,2 milioane lei, iar Asociaţia pentru Drepturi de Autor a Compozitorilor, 3,3 milioane de lei.

Neptun TV a fost înfiinţat pe 29 iunie 1995, de către fostul primar al Constanţei, Radu Mazăre. Fondat ca un post regional, din 2007 a început să emită naţional, acoperind 66,3% din totalul gospodăriilor cu acces TV din România. A avut şi o subredacţie la Bucureşti.

Pe 20 ianuarie 2020, şi ziarul Telegraf şi-a încetat apariţia, pe print. Telegraf a fost înfiinţat tot de Radu Mazăre.

Citeşte şi
Dragnea, Mazăre, Blejnar beneficiază de recursul compensatoriu

Toți deținuții de la Rahova, inclusiv Dragnea, Blejnar și Mazăre, beneficiază de recursul compensatoriu, adică Read more

Mazăre rămâne la bulău. ÎCCJ a respins contestaţia în anulare

Magistrații instanței supreme au respins contestația în anulare formulată de Radu Mazăre împotriva deciziei de Read more

Ana Birchall, chelfănită de Antena 3 pentru că-l aduce prea repede-n ţară pe Mazăre

Accelerarea de către Ana Birchall a procedurilor de extrădare a lui Radu Mazăre (fost primar Read more

Revista presei. Revoltă anti-USL în Televiziunea Română

~Dusa era sa deconspire structura secreta antitero din Aeroportul Otopeni~comisie parlamentara ilegala ar cere Parchetului Read more

Revista presei. Copos, spaga pentru tacere in Dosarul Transferurilor

~Turcan: Basescu e perfect sanatos~intentiile miliardarului lui Mazare~razboi pentru controlul asigurarilor~Roman vinde camioane Pentagonului~

Revista presei. USL, Prima Piscina

~Boc vrea sa-l dea jos pe seful agentiei de mediu~parlamentari pe linie de fuga~Apple dupa Read more

Ovidiu Nacu despre preistoria si istoria Catavencu

Vulpe, Mihaiu și Bușcu erau colegi de facultate si buni prieteni. Au venit și cu Read more

Elan a fost refuzat de RTV ca un non-subiect de presa

Ca Schwartzenberg a fost anuntat ca nu mai e oportuna prezenta sa in studiourile RTV Read more

Revista presei. Falsa verisoara a lui Basescu (VIDEO)

O persoană cu acelaşi timbru vocal a sunat în urmă cu două luni la Redacţia Read more

Revista presa(rilor)

Mediafax anunta: Mile Cărpenişan, decorat post-mortem de preşedintele Traian Băsescu: "Preşedintele României, Traian Băsescu, a Read more

Share