– Vocea Clienţilor –
Miercuri, 28 noiembrie 2012, va avea loc la Hotel Marshal Garden Bucureşti cea de-a doua editie a simpozionului cu tema “Management for Customer Service Excellence”.
Evenimentul este organizat de Customer Service Excellence Club şi VBS – Business Solutions şi este dedicat companiilor şi departamentelor din cadrul organizaţiilor orientate către client: manageri, antreprenori, directori de resurse umane, vânzări, customer care sau PR.
Vor fi abordate teme precum: Vocea clienţilor, Leadership pentru excelenţă în customer experience, Axioma loializării clienţilor, Succesul şi arta conexiunilor în afaceri.
Participanţii la acest eveniment vor obţine:
- Idei noi pentru a atinge excelenţa în relaţia cu clienţii;
- Soluţii pentru provocările cu care se confruntă prin discuţii cu traineri şi cu ceilalţi participanţi;
- O ocazie excelentă de networking cu invitaţii – antreprenori şi manageri;
- Posibilitatea de a câştiga un membership la Customer Service Excellence Club.
”Ascultarea activă şi înţelegerea vocii clienţilor au o importanţă crucială pentru a restabili încrederea consumatorilor şi a construi o relaţie durabilă cu aceştia, a-i transforma în clienţi satisfăcuţi şi loiali, avocaţi ai business-ului tău, pentru a te detaşa de concurenţă pe o piaţă în care diferenţa competitivă este dată, aproape în exclusivitate, de “customer experience”. Percepţia clienţilor poate să nu fie întodeauna reală, însă este realitatea pe piaţă, iar singura cale spre succes o reprezinta implementarea unui program eficient de colectare, gestionare a feedback-ului şi de adaptarea continuă a strategiei la nevoile şi dorinţele celor mai importanţi oameni din business-ul tău: clienţii”
, spune Cosmina Voichiţa Meseşan, Preşedinte al “Customer Service Excellence Club” şi speaker principal la acest simpozion.
„Esenţial în procesul de comunicare cu clienţii îl reprezintă modul în care îţi expui intenţiile de colaborare. Întâlnesc frecvent antreprenori care nu profită de relaţiile de afaceri deja existente pentru a-şi crea noi oportunităţi în piaţă. Ce departament are rolul esenţial în crearea de noi parteneriate? Vânzările, Marketingul, PR-ul? Dacă analizăm la rece fiecare dintre ele acestea şi-au indeplinit parţial misiunea. Şi cu toate acestea, ce lipseşte? Arta conexiunilor în afaceri este poate un capitol nou, care este obligatoriu de asimilat în noua conjunctură a recesiunii economice. Încercaţi să abordaţi această conjunctură ca cea mai bună şansă de a învăţa zilnic ceva nou, folositor şi aplicabil imediat”
, completează Adelina Cîrstea, business development specialist, Vicepreşedinte al “Customer Service Excellence Club”.
”Excelenţa în customer experience porneşte de la liderul organizaţiei. El arată, prin modul în care se comportă cu clienţii, cât de importanţi sunt aceştia pentru afacerea sa. Fie el antreprenor, CEO, Director General, cel mai înalt factor de decizie dă startul la aplicarea abordarii clienţilor de către angajaţi. Însă nu este suficientă numai prioritizarea servirii clienţilor. Antreprenorul sau GM-ul trebuie să îşi instruiască cel puţin bianual angajaţii pentru a ţine pasul cu aşteptările clienţilor, care cresc în mod continuu. În plus, trebuie să verifice în permanenţă dacă politica de servire a clienţilor este respectată de către angajaţi”
, explica Mihai Mătieş, Director General şi trainer în cadrul Mastermind Communications.
Deoarece este vital ca fiecare companie să acorde o importanţă deosebită loializării clienţilor, în crearea şi menţinerea unei afaceri de succes, iar spaţiul de business autohton încă nu oferă toate pârghiile necesare având nevoie de o consolidare de forţe în acest sens, am demarat în luna septembrie a.c. acest proiect – “Customer Service Excellence Club” – prin care evaluăm şi apoi premiem companiile de pe piaţa autohtonă care respectă cu adevărat drepturile consumatorilor şi demonstrează că aplică politici eficiente, orientate spre client, în activitatea pe care o desfăşoară.
Prin monitorizarea de tip Mystery Shopping aflăm calitatea reală a serviciilor oferite de o companie şi măsurăm eficient, obiectiv şi transparent gradul de satisfacţie a clienţilor.
“Pentru început depistăm eventualele erori şi apoi prin programe specializate corectăm şi îmbunătăţim”
, relata Cosmina Voichiţa Meseşan.
Pentru detalii şi înscrieri, vă rugăm să contactaţi organizatorii la:
Customer Service Excellence Club
E-mail: club@solutiideafaceri.ro / Tel. 0725 928 600 / www.solutiideafaceri.ro
PR
Raluca Dobre / raluca.dobre@dolphinmanagement.ro / Tel. 0723 127 167