home CORUPTIE, MASS MEDIA, POLITICA Liviu Dragnea, încondeiat dur de televiziunea germană de stat ARD

Liviu Dragnea, încondeiat dur de televiziunea germană de stat ARD

Share

Televiziunea germană de stat ARD a realizat și difuzat un amplu reportaj despre Liviu Dragnea, plecând de la protestul terminat cu violențele jandarmilor din 10 august.

Protestatar mort după protestele din 10 august, de la Piaţa Victoriei

În centrul atenţiei manifestanţilor, Liviu Dragnea

”Un mare protest împotriva corupției – acestea sunt imaginile week-endului trecut în București. Cine a fost în centrul atenției demonstranților? Liviu Dragnea, președintele Parlamentului și liderul PSD”, titrează ARD. Ziariștii germani au explicat că acela pe care oamenii îl consideră principalul vinovat pentru ceea ce se întâmplă în țară este Dragnea.

Jurnaliștii germani au prezentat pe larg scandalurile de corupție și condamnările lui Dragnea și au făcut o vizită la lacul Belina, aflat în centrul unui răsunător scandal și al unui dosar penal.

Însoțiți de ziarista Carmen Dumitrescu, care s-a documentat pe zeci de afaceri ale lui Dragnea în Teleorman, ziariștii germani au vizitat și un cartier social din Alexandria.

Citeşte şi
Președintele PSD Liviu Dragnea l-a întrebat pe corespondentul Pro TV Alex Dima dacă vine cu
Posturi de știri Digi 24, care trece prin schimbări importante la nivel de resurse umane,
Acum o seară, la „Jocuri de Putere”, Rareş Bogdan s-a contrat de la distanţă cu
Cosmin Gușă (Realitatea TV) susține că s-a întâlnit cu Dan Andronic și cu Sebastian Ghiță
Postul de televiziune Realitatea TV va avea emisia suspendată joi, 17 ianuarie, pentru 10 minute,
După trei ani de scădere, numărul violenţelor împotriva jurnaliştilor a crescut din nou în 2018.
Patronul postului Realitatea TV, Cozmin Gușă, a declarat că Rareș Bogdan, realizatorul emisiunii ”Jocuri de
Mircea Drăghici, propus de către PSD pentru postul de ministru al Transporturilor, a anunțat că
Un document realizat de Ambasada SUA la București în anul 2016 descrie orientarea, calitatea și
Televiziunea Română se întoarce la o formă de comunism târziu. Staff-ul TVR a decis să
Share