Clotilde Armand a început curăţenia de toamnă la Primăria Sector 1

Share

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a promis reforme radicale în cel mai bogat sector al Bucureştiului.

Primarul Sectorului 1, Clotilde Armand, a anunțat că îi dă afară pe directorii de la Administrația Domeniului Public Sector 1, Poliția Locală Sector 1 și de la Direcția de Investiții.

„Directorul Administrației Domeniului Public Sector 1, directorul Poliției Locale Sector 1 și directorul Direcției de Investiții vor fi demiși începând cu data de astăzi. Aceste 3 direcții moștenite în forma actuală de la vechea administrație au creat un deficit de peste 700 milioane de lei în acest an și pun în dificultate bugetul local.

Incompetența, neglijența și achizițiile publice suspecte nu mai au ce căuta în această instituție. Repet: am zero toleranță față de cei care au ales să fenteze legea și nu-și îndeplinesc atribuțiile”, a anunțat Armand, pe Facebook.

Poliția Locală Sector 1 i-a monitorizat în urmă cu trei ani pe participanții la protestele #Rezist, din Piața Victoriei.

Direcția Investiții este cea care a acordat, la ordinul lui Tudorache, sume uriașe către posturi TV și site-uri apropiate de PSD, pentru a face reclamă unui spital inexistent.

„Am revenit la sediul Companiei de Investiții și Dezvoltare în Sănătate și Domenii de Interes Public – Privat Sector 1 S.A și am reușit să întru în birourile Companiei, unde în urmă cu câteva zile n-am găsit pe nimeni din cei 40 de angajați.

Despre activitatea acestei companii nu știe nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea și am aflat cu ce s-a ocupat.

De exemplu, am aflat cât a plătit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu există difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investiții au făcut în ultimii 2 ani etc”, a scris Armand acum două săptămâni, pe Facebook.

Conform documentelor prezentate de Clotilde Armand, banii pentru promovarea mincinoasă a „spitalului” au mers către:

– B1 TV: 100.050 de euro, pentru 667 de spoturi;

– România TV: 69.000 de euro, pentru 75 de spoturi;

– Digi 24: 69.000 de euro, pentru 75 de spoturi;

– Luju.ro: 50.000 de euro;

– Luis Lazarus Live: 30.000 de euro.

Share