Cât a plătit Dan Tudorache (PSD, Primăria Sector 1), pentru spotul mincinos cu spitalul de urgenţă inexistent

Share

Dan Tudorache va avea multe întrebări, pe care i le vor pune procurorii, la care va trebui să răspundă repetitiv.

Aproximativ 300.000 de euro din fonduri publice au mers către posturi de ştiri, dar şi site-uri, pentru spotul cu Spitalul de Urgenţă, interzis de CNA, aceşti bani fiind plătiţi de Primăria Sectorului 1, susţine noul edil al Sectorului 1, Clotilde Armand, conform Adevărul.

„Despre activitatea acestei companii (n.r. – Compania de Investiţii) nu stie nimeni nimic de mai bine de doi ani. Am discutat cu conducerea si am aflat cu ce s-a ocupat. De exemplu, am aflat cat a platit pentru spotul mincinos interzis de CNA despre spitalul care nu exista difuzat la televiziuni; ce buget are compania; ce investitii au facut in ultimii 2 ani etc”, a scris pe pagina sa de Facebook primarul Sectorului 1, Clotilde Armand.

Conform primarului Sectorului 1, Clotilde Armand, Compania de Investiţii, aflată în subordinea Primăriei, a plătit sute de mii de euro pentru a promova spotul cu Spitalul de Urgenţă.

– B1 TV: 100.050 Euro pentru 667 de spoturi;
– Luju.ro: 50.000 Euro;
– Luis Lazaurs Live: 30.000 Euro;
– Romania TV: 69.000 pentru 75 de spoturi;
– Digi 24: 69.000 pentru 75 de spoturi

Share