home CORUPTIE, MASS MEDIA, POLITICA Bogdan Chirieac s-a înscris cu cinci website-uri la programul guvernamental

Bogdan Chirieac s-a înscris cu cinci website-uri la programul guvernamental

Share

Bogdan Chirieac nu ezită, în timp ce rostogoleşte ştiri otrăvite pe website-urile sale, şi se îngraşă cu bani de la PSD, să ia şi fonduri guvernamentale.

DONEAZĂ ACUM





PENTRU PRESA INDEPENDENTĂ!

Secretariatul General al Guvernului a dat publicităţii lista cu canalele media care s-au înscris pentru a accesa suma de 200.000.000 de lei alocată prin OUG pentru presă.

Pe listă, se afla cinci site-uri deţinute de firma Press Media Electronic SRL, al cărei acţionar majoritar este Bogdan Chirieac.

Pe lista se afla 742 de entităţi media care doresc să acceseze banii guvernamentali. Printre acestea, se afla şi cinci site-uri deţinute de Press Media Electronic SRL. Press Media Electronic SRL este deţinută în proporţie de 94% de Bogdan Chirieac, alte câte 3 procente fiind deţinute de Crişan Rudolf Andreescu şi Val Vîlcu.

Ordonanţa de urgenţă 63/2020 prevede ce sume vor fi alocate „pentru furnizorii media online”: 5 lei/1.000 afişări, dar nu mai mult de 5 afişări/vizitator unic şi nu mai mult de 150.000 lei/lună pentru un site, pentru bannere 970 x 250 pixeli, 300 x 250 pixeli şi 300 x 600 pixeli, amplasate în primele două ecrane ale portalurilor web varianta desktop şi maximum trei ecrane în varianta mobil, fără a depăşi două poziţii publicitare pe fiecare pagină afişată.

Date privind traficul site-urilor sunt publice pe site-ul BRAT, organizaţie care a negociat cu guvernul condiţiile de acordare a „sprijinului pentrui presa”.

Astfel, DC News, principală publicaţie deţinută de Chirieac, a avut în luna martie aproximativ 36.000.000 de afişări. Dacă şi în lunile următoare se va menţine la acest nivel, site-ul patronat de Bogdan Chirieac ar trebui să încaseze de la guvernul PNL suma de 180.000 de lei pe lună. Ordonanţa afirmă însă că nu se acordă pentru un site mai mult de 150.000 de lei/lună, prin urmare este foarte probabil că firma lui Chirieac să încaseze 30.000 de euro pe lună pentru DC News, în total 120.000 de euro, pe patru luni.

La această sumă se vor adăuga altele consistente, pentru încă patru site-uri din portofoliul Press Media Electronic SRL.

Citeşte şi
Realitatea Media a înscris 45 de website-uri pentru programul guvernamental

Trustul Realitatea, controlat de omul de afaceri Maricel Păcuraru, s-a înscris cu nu mai puţin Read more

RESTAURAŢIE Mona Dîrţu: “plec din TVR”

Mona Dirtu: "Am decis sa plec din TVR mai repede decat anticipam: de sambata nu Read more

Hackeri pe Daily Telegraph, Vodafone şi National Geographic

Mai multe site-uri, printre care şi cel al ziarului britanic The Daily Telegraph, au fost Read more

Taxarea informaţiilor pe net, greu de realizat

"Suntem cam în al treilea an de rău, cred că va interveni un reviriment economic Read more

StareaPresei.ro se solidarizeaza cu jurnalistul Dan Badea

Daca blogul lui Dan va fi suspendat de o instanta din Romania, oricand, oricine poate Read more

PSD amână Legea carantinei. Vrea o consultare publică…

Ciolacu a anunţat că este nevoie şi de consultare publică în ceea ce priveşte Legea Read more

Secţia Specială a încălcat dreptul Sorinei la libera circulaţie

Secția Specială a încălcat dreptul la liberă circulației al Sorinei Săcărin, a decis Înalta Curte Read more

Iohannis: PSD va fi responsabil pentru morţii de coronavirus!

Preşedintele Klaus Iohannis a lansat un avertisment dur la adresa PSD, explicând resposanbililor acestui partid Read more

Dosarul Romgaz. Au fost excluse interceptările făcute de SRI

Înalta Curte a dispus începerea judecăţii pe fond în Dosarul Romgaz, în care omul de Read more

Victor Ponta a plagiat, a stabilit Înalta Curte, sentinţă definitivă

Înalta Curte a respins definitiv cererea prin care fostul premier Victor Ponta a solicitat anularea Read more

Share