Promovarea unei afaceri inseamna mai mult decat publicarea de imagini pe retelele sociale sau cumpararea de reclame in Google – este vorba de un proces care va va ajuta sa obtineti un succes masurabil in afacerea Dvs. In continuare va prezentam 3 modalitati de a va promova afacerea, si de a genera trafic si vanzari:
Publicati articole pe bloguri care ajung la publicul Dvs tinta
Traficul gratuit – spre deosebire de traficul platit care provine din lucruri precum reclamele achizitionate – este adesea greu de obtinut pentru un site web nou. Pentru a genera trafic catre site-ul firmei. puteti incepe sa publicati articole pe blog, dar este nevoie de timp pana cand veti incepe sa vedeti rezultate. In timp ce va cresteti propria audienta, postarea de articole pe alte site-uri va ofera o modalitate excelenta de a va prezenta expertiza in fata altei audiente. Acest lucru nu numai ca poate aduce trafic catre site-ul dvs. web, dar linkurile pe care le introduceti in articol pot ajuta la optimizarea pentru motoarele de cautare, informeaza site-ului www.dpiis.ro.
In acest sens, faceti eforturi in a gasi si crea legaturi cu bloggeri care au tipul de public la care doriti sa ajungeti. Apoi, oferiti-va sa scrieti un articol pe care publicul respectiv il va aprecia. Bineinteles, asigurati-va ca subiectul despre care scrieti este totodata legat de afacerea dvs. intr-un fel.
Creati un profil de companie pe Google
Profilul de afaceri Google este un instrument de inregistrare usor de utilizat pentru a va gestiona prezenta in Cautarea Google si Maps. Probabil este cea mai buna modalitate de a va promova gratuit afacerea pe Google, si de a fi afisat in fata clientilor potentiali.
Un profil de afaceri Google ofera firmelor locale o prezenta online separata, in afara de site-ul lor. Acesta ofera o descriere scurta, dar detaliata, a ceea ce ofera firma respectiva, si cateva cuvinte despre firma.
Oamenii vor cauta un profil de firma pe Google pentru a verifica si a vedea daca e vorba de o firma legitima. Totodata, aici pot fi adaugate fotografii si videoclipuri cu firma respectiva, si pot fi furnizate link-uri catre site-ul firmei, sau se poate crea un buton de rezervare / programare. Multi antreprenori folosesc acest spatiu pentru a facilita potentialilor clienti o privire in interiorul afacerii lor pentru a construi incredere si credibilitate.
Daca cineva decide ca vrea sa interactioneze cu afacerea respectiva, el sau ea va putea vedea informatiile de contact, site-ul web si adresa companiei chiar in lista Google, astfel incat sa poata vizita cu usurinta firma.
Colaborati cu influenceri
Uneori nu este nevoie sa scrieti o postare pe alte site-uri, sau sa publicati videoclipuri pe Youtube. Cand gasiti persoana potrivita pentru brandul Dvs, o simpla mentiune pe retelele de socializare va poate aduce foarte multe beneficii, explica cei de la platforma www.aepmr.ro.
Adresati-va influencerilor de pe platformele de social media unde simtiti ca se gasesc potentiali clienti si publicul Dvs tinta. Mai exact, ar trebui sa cautati influenceri de talie mai mica, cu audiente mai mici si tarife de colaborare mai scazute, dar cu o influenta dovedita ca genereaza mai multa implicare. Insa asigurati-va ca va adresati persoanelor care au un public care ar putea fi interesat de produsele dvs. Intrebati-i daca vor sa prezinte produsul Dvs intr-o postare sau un video, si asigurati-va ca ati pus la punct toate detaliile colaborarii cu ei inainte de a le trimite produsul dvs. gratuit.