De-acum încolo, Neculai dăn Combinat nu va mai merge cu Personalu la navetă, ci cu Regio, mama nu-şi va mai vizita fiul aflat la facultate în Capitală luând acceleratul sau rapidul, ci cumpărându-şi bilet la InterRegio.
Denumirile tradiţionale ale categoriilor de trenuri din România, Personal, Accelerat şi Rapid, vor dispărea, mistuite în burdihanul gros al mândrei Uniuni Europene.
Dimpreună cu Intercity (o invenţie din ultimii ani, concretizând un soi de trenuri de mare viteză în versiune românească pentru că, din cauza infrastructurii demodate, ele tot merg mai încet decât în Franţa, spre exemplu), Acceleratul şi Rapidul se vor numi toate InterRegio, iar personalul Regio.
Particula Regio, în esperanto-ul paranglez european, reprezintă o prescurtare evidentă la regional şi pleacă din ideea fixă a capilor noii Uniuni Europene de a ne scoate din capete Europa statelor naţionale şi de a ne fixa pe scoarţa cerebrală geniala idee a Europei Regiunilor.
Problema este că, dincolo de cretinisme de acest gen, aceasta deznaţionalizare progresivă a caracteristicilor naţionale va avea ca rezultat că mişcările revendicative teritoriale vor căpăta amploare şi în unele state vor duce la apariţia de conflicte interetnice, care vor exploda în preajma şi imediat după disoluţia Uniunii Europene şi a Zonei Euro.
(scurta paranteză: românii tot personal, accelerat şi rapid le vor spune trenurilor)