Tirajele ziarelor româneşti au scăzut semnificativ

Share

Ziarele româneşti au încheiat anul 2010 cu o scădere a numărului de exemplare vândute de 25% în ultimul trimestru, comparativ cu perioada similară a anului 2009, cele mai vândute titluri în perioada menţionată a anului trecut fiind tabloidele Click! şi Libertatea şi cotidianul generalist Adevărul.

foto: AdMasters

Potrivit datelor furnizate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT), pentru perioada octombrie – decembrie 2010, presa cotidiană centrală – mai ales cea quality – a înregistrat, în ansamblu, scăderi ale vânzărilor.

Poziţia de lider în categoria quality este deţinută de ziarul Adevărul, editat de Adevărul Holding. Astfel, Adevărul a înregistrat în luna octombrie 2010 o medie de vânzări de 89.479 de exemplare, în scădere comparativ cu luna octombrie 2009, când înregistra o medie de vânzări de 115.140 de copii.

În luna noiembrie, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 72.988 de exemplare, în scădere faţă de aceeaşi lună a anului 2009, când afişa o medie de vânzări de 134.378 de copii. În ultima lună a anului trecut, media de vânzări a cotidianului Adevărul a fost de 63.553 de copii, comparativ cu 158.767 de copii reprezentând media de vânzări în decembrie 2009… citeste tot pe Mediafax

Share