home MASS MEDIA Televiziunea naţionaliştilor bulgari respinsa de autoritati

Televiziunea naţionaliştilor bulgari respinsa de autoritati

Share

Consiliul Bulgar pentru Media (SEM) a respins cererea partidului naţionalist bulgar, Ataka, de înregistrare a propriului canal de televiziune, Alfa TV, invocând chestiuni procedurale.

TurkeyMacedonia

Gheorghi Lozanov, preşedintele Comisiei de Supraveghere a SEM, afirmă că Ataka va trebui să remedieze o serie de erori existente în documentele prezentate şi abia apoi cererea va fi reexaminată, în decurs de câteva zile.

Este prima oară de la înfiinţarea acestui CNA bulgăresc când el trebuie să decidă în privinţa înregistrării unui canal TV deţinut de un partid politic.

Dar caracterul partinic al postului nu constituie un obstacol, e de părere Lozanov, câtă vreme Ataka nu încalcă regulile impuse mass-mediei bulgăreşti de SEM.

Dacă, în cele din urmă, va fi avizat, Alfa TV va difuza, 24 de ore din 24, programe educaţionale şi informaţionale menite să cultive tradiţiile naţionale.

Citeşte şi
TVR a fost prejudiciată cu peste 20 de milioane de euro

Documente oficiale dovedesc jaful instituționalizat din TVR. eleviziunea Română a fost prejudiciată cu peste 20 Read more

Doina Gradea (PDG TVR) dezinformează opinia publică

Într-un comunicat de presă transmis vineri, 26 iunie 2020, conducerea Societății Române de Televiziune face Read more

Realitatea a suspendat difuzarea discuției cu infractorul Dragnea

Realitatea a luat ţeapă cu aşa-zisul interviu din cabina celulei penitenciarului infractorului Dragnea, în vestibulul Read more

Cum pot fi concediați angajații TVR dacă încalcă noul Cod Etic

Conform art. 61. din Codul Muncii, “Angajatorul poate dispune concedierea pentru motive care tin de Read more

Aligică: „Isteria şi iresponsabilitatea de la televiziuni, pericol de securitate naţională”

Profesorul universitar Paul Dragoș Aligică, specialist în analiză instituțională, vorbește despre efectele isteriei din presă Read more

Streinu-Cercel nu a mai suportat presa jegoasă făcută de Antena 3

Doctorul Adrian Streinu-Cercel, manager al Institutului de Boli Infecțioase „Matei Balș”, a răbufnit, la Antena Read more

Denise Rifai şi-a dat demisia de la Realitatea Plus

Denise Rifai, realizatorul emisiuni "Legile Puterii", din prime time, a anunţat, în cursul acestei zile, Read more

TVR va obligată să facă publică lista colaboratorilor plătiţi cu peste 3 milioane de euro

Conducerea TVR este obligată de instanță să facă publică lista colaboratorilor pentru care a plătit Read more

Dana Grecu (Chera) pleacă de la Antena 3. Şobolanii părăsesc corabia!

Dana Grecu, acum nume de familie Chera, una dintre vedetele Antena 3 în perioada în Read more

Gabriela Firea și-a plătit din bani publici prezențele la tv

USR Bucureşti susţine, într-o postare pe Facebook, că primarul Gabriela Firea plăteşte publicitate din banii Read more

Share