home MASS MEDIA Rusia, propagandă pe banii noştri. Guvernul finanțează un site afiliat Sputnik

Rusia, propagandă pe banii noştri. Guvernul finanțează un site afiliat Sputnik

Share

Mai nou, Rusia face propagandă antiromânească pe banii noştri. Guvernul României finanţează un site care este afiliat Sputnik News, organul de presă oficial al Federaţiei Rusiei.

Rusia încearcă cu orice preţ să oprească drumul democratic al României

În timp ce guvernele statelor occidentale fac o prioritate din combaterea propagandei ruseşti, Executivul de la Bucureşti sponsorizează din bani publici site-uri ce răspândesc dezinformările Kremlinului. Grupul ţintă: românii din Diaspora.

Rusia, legată de Ministerul pentru Românii de Pretutindeni

Anul trecut, Ministerul pentru Românii de Pretutindeni a alocat peste 20.000 de euro pentru susţinerea usd24.ro, un site care copiază toate articolele din publicația rusească Sputnik (varianta în limba română).

Site-ul usd24.ro face parte dintr-o reţea de pagini de internet cu rolul de a prelua şi multiplica temele propagandei ruseşti. Pagini de internet precum us24.ro, stiriapropo.ro, apropo.it sau gzo.ro copiază integral articolele agenţiei ruseşti de ştiri şi le răspândesc pe reţelele de socializare, unde românii sunt mai puţin atenţi la subtilităţile mesajelor. În plus, totul e garantat de Guvernul României, cu semnătură şi ştampilă.

Rusia lucrează poate prin Liviu Beşleagă, un tip cu relaţii în PSD-ALDE

În spatele acestor platforme de ştiri false se află Liviu Beşleagă, un personaj misterios cu legături strânse în coaliţia de guvernare. Beşleagă este şi vicepreşedinte al ONG-ului Coaliţia pentru Modernizarea României, funcţie care, în mod straniu, îi deschide şi uşile mai multor birouri ministeriale.

Bărbatul s-a speriat după discuţia cu reporterul Recorder şi s-a apucat să şteargă toate articolele cu semnătura Sputnik de pe site-ul usd24.ro. Acum, în locul ştirilor de propagandă au rămas doar link-uri invalide, însă textele încă mai pot fi găsite pe site-uri ce înregistrează arhiva usd24.ro (foto), precum şi pe alte site-uri din reţeaua lui Beşleagă.

Ministrul pentru Românii de Pretutindeni, Natalia Intotero, n-a răspuns la solicitările Recorder pentru a lămuri cum a ajuns instituția pe care o conduce să finanţeze dezinformările Kremlinului şi de ce a alocat bani unui site anonim care nu s-a evidenţiat decât prin articole copy-paste.

Citeşte şi
Sorin Roşca Stănescu: Rusia revine în forță! Se inversează polii de putere!

Fostul pușcăriaș Sorin Roșca Stănescu, ex-turnător al Securității, anunță ”revenirea în forță” a Rusiei și Read more

Familie de trădători. Soţia lui Gelu Voican scrie la Sputnik

Gelu Voican Voiculescu, judecat pentru crime împotriva umanității în Dosarul Revoluției, a fost însoţit la Read more

Sputnik afirmă că PSD are nevoie de un Salvini sau un Orban

Publicația Sputnik, organul de propagandă al Rusiei finanțat de Kremlin, deplânge înfrângerea PSD la alegerile Read more

Sputnik apără oamenii propagandei Rusiei în România. Cine sunt aceştia

Sputnik exprimă propaganda Rusiei, vorbind despre situaţia din România şi confirmând tot ceea ce spunem Read more

Sputnik Rusia este puternic contracarată de reţeaua Facebook

Facebook Inc a anunţat joi că a eliminat sute de pagini, conturi şi grupuri legate Read more

Viorica Dăncilă e lăudată… de propaganda rusă. Să ne mirăm?

Sputnik România-Moldova, publicație a propagandei ruse, a propus-o pe premierul Viorica Dăncilă pentru titlul de Read more

Sputnik o laudă pe Viorica Dăncilă pentru prestaţia din Parlamentul European

Sputnik, organul de presă a l Kremlinului, o laudă pe Viorica Dăncilă pentru prestaţia sa Read more

Emmanuel Macron sare la gâtul Rusiei. Acuză Russia Today și Sputnik

Russia Today și Sputnik, finanțate de Kremlin, ''au fost organe de influență și propagandă''. Emmanuel Read more

Taxa pe lăcomie ar subvenţiona investitorii de stat de la Moscova sau Stambul

Senatorul liberal Florin Cîţu susţine că există o legătură strânsă între taxa pe lăcomie, inventată Read more

Rareş Bogdan: Apropierea de Rusia ne condamnă la slugăreală

Jurnalistul Rareş Bogdan trage un semnal de alarmă într-un articol publicat în Reporter Global, franciza Read more

Share