home MASS MEDIA, STIRI DESPRE JURNALISTI Revista presa(rilor). Turcescu, in locul lui Sassu?

Revista presa(rilor). Turcescu, in locul lui Sassu?

Share

Adrian Tudor sustine ca Turcescu nu vine interimar, ci definitiv, si nu director, ci presedinte cu puteri depline in locul lui Alexandru Sassu:

Viitorul preşedinte-director general al SRTv va fi desemnat jurnalistul Robert Turcescu, acesta urmând să colaboreze cu un consiliu de administraţie numit pe baza actualei legi de funcţionare a instituţiei, în care o parte din membrii CA sunt numiţi politic.

Conform unor surse democrat-liberale, a fost luată deja decizia ca Robert Turcescu să fie susţinut de către coaliţia de guvernământ pentru ocuparea postului de preşedinte-director general.

Acesta urmează să fie ales în această funcţie de către viitorul Consiliu de Administraţie care va fi numit de către Parlament în conformitate cu prevederile actualei legi în care numirile sunt făcute politic.

Coreeana, a doua limbă a TVR 1. Dae Jang Geum se ia la trântă cu Telejurnalul, anunta Pagina de Media:

TVR 1 este la al treilea serial coreean despre viaţa la Palat. Toate au scos audienţe surprinzătoare, după cum vom vedea în continuare.

La ora difuzării, serialul coreean s-a bătut cu Happy Hour (Pro TV) şi Acces Direct (Antena 1). Dacă în aprilie Secretele de la Palat erau urmărite, în medie, de 442.000 de persoane, la Cătălin Măruţă se uitau aproximativ 561.000 de persoane, iar la Mădălin Ionescu – 536.000.

Acum, pe postul public rulează “Dae Jang-Geum”, adică “Giuvaierul Palatului”.

Foarte tare! Va dati seama cat de proaste sunt programele TVR (la care nu ma uit decat foarte rar), incat un film coreean de capa, spada si intrigi medievale are rating mai mare sau apropiat?

Adevarul este ca e mai bine ca telespectatorii sa se uite la un film despre cum vad extraterestrii aceia din Asia razboiul, onoarea, intriga si dragostea, decat la “Happy Whore” si “Acces Di(n)rect”.

Bernard Noghiu scrie despre ce spun si ce nu spun moguliziunile:

Televiziunile spun tot ce spun sindicaliştii şi analiştii apocaliptici. Ştiu numărul celor care vor veni acolo. Mai mult, de la un număr de 60.000 de protestatari care sunt aştpetaţi – desigur, asta e dorinţa şefilor de sindicat şi a PSD, pentru a face figură bună, chiar dacă acest partid se bate în piept că nu are nimic de a face cu aşa ceva – televiziunile au ajuns la certitudinea că vor fi sigur atâţia, iar dacă nu, nicio problemă, după metoda bine cunoscută a manipulării, pe care deja o stăpânesc cât se poate de bine, vor face ele să pară că sunt.

Şi-au trimis în ţară liota de corespondenţi care să ia interviuri peste interviuri pe un ton apocaliptic cu personaje care îşi declară imposibilitatea de „a face naveta“ la serviciu, dar nu spune nimeni cu ce bani vin la Bucureşti din celălalt capăt al ţării, când toată lumea ştie că fără 100 de lei nu prea poţi să străbaţi acest drum doar venit, bani cu care ar putea face naveta mai bine de o lună.

Iar dacă sindicatele şi partidele interesate plătesc, mai bine ar da banii ăştia ca să „facă naveta“ la serviciu sindicaliştii lor pe care atâta îi plâng. Dar despre asta nimeni nu spune nimic, chiar şi televiziunile tonomat, care spun de toate, mai puţin şi corect.

Citeşte şi
Mihai Paun, directorul general al companiei Active Soft din grupul NCH care detine site-uri precum
N-am nevoie de ersatz voxpublica - gen, forumistele moldovence ale udrei sau alti ciudatei anonimi
... tot in seama, evident. Ieri scriam despre CT Popescu si ultima sa excrematie jurnalistica
Nu e prima data cand Ziare.com face asa. Cel mai mult rau il fac acest
Cel putin asa da pe surse Tibi Lovin. Sincer? Cred ca ar fi horror. Oricum,
TVR 1 revine in Moldova in doua luni, anunta website-ul Stirea Zilei, din Republica Moldova:
Michael Schroeder în locul lui Răzvan Corneţeanu, la conducerea Adevarul Holding, anunta Tiberiu Lovin: Organigrama
Reporter Virtual anunta ca Peter Imre e noul şef de la Adevărul Holding: In curand,
"Trafic.ro s-a tâmpit", crede Tiberiu Lovin: Ma gandesc ca trafic.ro s-a tampit definitiv. De doua
Patronatele de presa cer renegocierea Contractului Colectiv de Munca din Mass-Media, sustinand ca acesta ii
Share