home MASS MEDIA, STIRI DESPRE JURNALISTI Revista presa(rilor). Ringier – 60 de milioane pierderi

Revista presa(rilor). Ringier – 60 de milioane pierderi

Share

Mediafax anunta ca Ringier România a avut, în 2009, pierderi de 57,6 milioane de lei:

Ringier România a raportat, pentru 2009, o cifră de afaceri de 124,3 milioane de lei, în scădere cu 27,6% comparativ cu anul precedent, când aceasta a fost de 171,8 milioane de lei, pierderile raportate de grup în România fiind de 57,6 milioane de lei.

citeste si: Ringier, 13 milioane de euro pierdere în 2009. România a tras Ringier în jos (Pagina de Media)

Emilia Sercan crede ca Jurnalul National si-ar fi cerut scuze, in urma a ceea ce ea a descoperit a fi un plagiat la o ancheta a ei:

Acum vreo oră am ajuns la un chioşc de ziare şi am cumpărat Jurnalul Naţional de ieri pentru a vedea dacă ziarul a făcut vreo referire la plagiatul din ziarul de vineri.

Spre surpinderea mea, am găsit în pagina opt următoarea precizare: “Dintr-o regretabilă eroare, în articolul intitulat “Gabriel Oprea, ministrul Apărării Intereselor Personale“, apărut în ediţia de vineri, 23 aprilie, autorul nu a precizat sursa informaţiilor referitoare la firmele şi partenerii de afaceri ai lui Gabriel Oprea de-a lungul timpului, informaţii pe care le-a preluat de pe blogul ziaristei Emilia Şercan. Prezentăm scuze pentru această eroare”.

Aceasta a fost la rubrica “si baietii plang”. Azi, Victor Ciutacu. Scandalul plagiatului atinge insa si Agentia de Investigatii Media:

(…) pasaje intregi sunt preluate dintr-un articol al AIM fara citarea sursei. Politica Agentiei de Investigatii Media este de a furniza gratuit mass-media anchete jurnalistice, dar conform avertismentului publicat pe home-page: “materialele pot fi preluate numai cu citarea sursei si cu link”.

Nu este pentru prima data cand constatam ca investigatii ale AIM apar in presa fara citarea sursei, dar ne-am fi asteptat ca la un ziar de calibrul Jurnalului National – care se considera “un colos” media – situatia sa fie alta.

Fata de Emilia Sercan, Jurnalul si-a cerut scuze, motivand o “eroare redactionala”.

Greselile sunt scuzabile, probabil ca si reporterii nostri fac destule, dar nu cu intentie, cum este evident in cazul de fata, mai ales ca autorul este unul anonim, tocmai de aceea pesemne ca nu gandeste.

Cu toate acestea asteptam si noi macar aceleasi scuze de la Jurnalul National ca in cazul Emiliei Sercan.

Judetul Vaslui are televiziune de stiri, conform lui Adrian Tudor:

Minunea s-a întâmplat acum o lună. Am descoprit ştirea la vremea respectivă în Monitorul de Vaslui, însă am tot amânat să scriu şi aici pentru că m-am ocupat de legea Turcan sau raportul de activitate al SRR.

Aşadar, V 24 este prima televiziune de ştiri din judeţul Vaslui. Site nu are. Sau nu l-am găsit eu.

Îmi place următoare propoziţie din articol : “Televiziunea V24 va emite în fiecare zi intre orele 7.00 – 21:00.” Dar se cheamă V24, ca şi cum ar emite non-stop.

Citeşte şi
Federaţia FAIR-MediaSind, singura organizaţie reprezentativă la nivel de sector cultură şi mass-media, conform sentinţei TMB
Deputatul PNL Ben-Oni Ardelean i-a făcut nesimțiți si tupeiști pe jurnaliștii care au vrut să
După trei ani de scădere, numărul violenţelor împotriva jurnaliştilor a crescut din nou în 2018.
Primăria liberalului Nicolae Robu a blocat toate conturile jurnalistului civic Mălin Bot şi ale membrilor
Patronul postului Realitatea TV, Cozmin Gușă, a declarat că Rareș Bogdan, realizatorul emisiunii ”Jocuri de
Corina Crețu și-a acuzat pe Facebook propriul partid, PSD, că direcționează către presă ”sume incredibile”
FIJ (Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor) a reacţionat dur la agresarea şi baterea jurnaliştilor în timpul
Apare în arenă politicianul frenetic Şerban Mihăilescu a.k.a. Micky Şpagă. Aceasta este o nouă stenogramă
În prima stenogramă, protagonist este Adrian Năstase. Aici se vede una dintre bolile pe care
Grupul elveţian Ringier şi compania Sport Media Group din Bulgaria au cumpărat de la Intact
Share