Revista presa(rilor)

Share

Gandul informeaza ca “Peste 2,6 milioane de români trag cu ochiul pe bloguri“:

Fără cerneală şi hârtie, jurnalele virtuale numite “bloguri” au reuşit să-şi fidelizeze publicul, chiar şi în România unde 2,64 milioane dintre noi intrăm măcar din când în când pe bloguri.

Potrivit unui studiu SATI, sistemul profesional de contorizare a traficului pe internet, publicat pe blogul refresh.ro, 725.296 de români citesc bloguri în mod frecvent, în vreme ce 897.744 intră uneori, iar 1.019.472 “frunzăresc” rar jurnalele moderne. La polul opus se situează cei cărora blogurile nu le creează nicio emoţie – 2,4 milioane de români.

Raport asupra situatiei presei in Republica Moldova“, publicat de “Romania Libera“:

Peste 60 de jurnalisti din Republica Moldova au fost victime ale abuzurilor in prima jumatate a anului 2009, arata un raport al Centrului pentru Jurnalism Independent (CJI) de la Chisinau, citat de Agentia Monitor Media.

Autorii “Raportului asupra situatiei presei in R. Moldova in 2009”, dat publicitatii marti, sunt de parere ca situatia presei s-a inrautatit considerabil in prima jumatate a anului 2009, pe fondul alegerilor parlamentare.

Site-ul emisiunii Nasul anunta ca “B1TV si OTV au datorii la stat“:

Mai multe televiziuni au datorii faţa de bugetul de stat, împotriva acestora Agenţia Naţională de Administrare Fiscală (ANAF) declanşând procedura de executare silită. Companiile media care figurează cu datorii de milioane de lei la buget sunt Publimedia Internaţional, B1TV şi OTV.

Probabil acesta este şi motivul pentru care micul mogul de la OTV, Dan Diaconescu, o caută pe Elodia prin ţările calde.

Conform datelor ANAF, Publimedia Internaţional, societatea de care aparţin Ziarul Financiar, Gândul sau ProSport, are datorii către bugetul de stat în valoare de 1,23 milioane de lei.

Compania OCRAM Televiziune, proprietarul OTV, datorează bugetului de stat aproape 830.000 lei, motiv pentru care ANAF a inceput procedura de executare silită.

Curentul anunta: “Ziariştii de la defuncta Ziua, daţi pe mâna Poliţiei“:

De ziua Unirii Mici, acţionariatul falimentarului ziar „Ziua“ a luat decizia de a anunţa suspendarea definitivă a publicaţiei, inclusiv în format electronic. Câteva zeci de ziarişti au acţionat deja în judecată proprietarii ziarului, sindicaliştii lui Liviu Luca, băgaţi în toate afacerile media ale mogului de Deltă, Sorin Ovidiu Vîntu.

Cunoscuţi drept agitatori pentru „respect“ în faţa Guvernului, tovarăşii aflaţi la conducerea brigăzilor roşii de „oameni ai muncii“ nu s-au sfiit să se debaraseze de ziariştii de la „Ziua“ ca de nişte gunoaie, după ce i-au folosit drept sclavi pe plantaţie sau, după caz, prostituate intelectuale, în campania anti-Băsescu. Mai mult: acum îi ameninţă cu Poliţia.

Money.ro anunta ca “Letea Bacau, firma lui Sechelariu, a cerut falimentul Publimedia“:

Producătorul de hârtie băcăuan spune că are de încasat de la Publimedia 22 de facturi din ultimele trei luni ale anului trecut. După repetate somaţii de plată fără efect, Letea a cerut insolvenţa editorului şi aşteaptă decizia instanţei.

Pentru a determina producătorul de hârtie să renunţe la cererea de insolvenţă, Publimedia a explicat că încasările din publicitate vin cu o întârziere de şase luni şi a propus variante de achitare a datoriei. Nicuna n-a fost pe placul Letea, care vrea să fie sigură că-şi recuperează cele 1,3 milioane de lei şi penalităţile aferente.

HotNews scrie: “Redactorul sef de la The Guardian: Taxarea presei online indeparteaza industria de o revolutie digitala fara precedent

Redactorul sef al cotidianului britanic The Guardian, Alan Rusbridger, riposteaza la campania magnatului media Rupert Murdoch de a introduce taxe la presa online. Taxarea la scara larga a continutului ziarelor online ar indeparta industria de revolutia digitala care permite presei sa aiba o interactiune fara precedent cu cititorii sai, a declarat Alan Rusbridger in cadrul unei conferinte, informeaza The Guardian.

Redactorul sef al publicatiei sustine ca industria media ar invata lectii valoroase tocmai incercand diferite modele de business. Anul trecut, Murdoch a anuntat ca va percepe tarife pentru accesul la informatia prezentata pe site-urile publicatiilor News Corp. In urma cu o saptamana, si New York Times a confirmat ca va introduce o astfel de taxa pentru site-urile sale, in 2011.

Petrisor Obae anunta ca “Radio 21 a încasat o amendă de 10.000 de lei pentru că a adus “fetiţe” la matinal“:

Goana după audienţă radio prin orice mijloace îşi spune cuvântul. Săptămâna trecută, matinalii de la Radio 21 au adus în studio prostituate, cu care au discutat deschis despre “meseria” lor. Găselniţa lor a fost amendată azi de CNA cu 10.000 de lei.

O astfel de temă, abordată într-un program acesibil minorilor, încalcă legislaţia în audiovizual privind protecţia copilului.

50 de angajaţi liberi de la JN“, informeaza Tiberiu Lovin:

De joi pana astazi, 50 de angajati de la Jurnalul national au fost chemati ba la personal, ba la Tuca pentru a li se spune ca sunt liberi de contract. Cei mai multi au semnat despartirea de locul de munca… evident cu acordul partilor, pentru ca nu-si cunosc drepturile.

Iar unul dintre ele este dreptul la somaj. Cine a semnat cu acordul partilor a pierdut din start acel pumn de bani pana se va angaja in alta parte, daca va reusi. Probabil foarte curand vor fi chemati si altii, pentru ca lista nu este asa scurta.


Citeşte şi
Groşan a declarat că, atunci când a fost recrutat, i s-a pus în vedere că,
SOV controlează offshore-ul cipriot Comac Limited - au afirmat procurorii criminalişti din subordinea lui Marius
La 20 de minute dupa ce am anuntat ca site-ul Bursa este probabil victima unui
A doua parte a Armaghedonului Media este dedicata exclusiv trecutului omului de afaceri si politicianului
Armaghedonul Media, spunea un prieten, nu ar fi fost armaghedon daca nu ar fi fost
Joi, 20 mai 2010, orele 16.00, a inceput adunarea creditorilor de la falita SC ZIUA
Armaghedonul oltenesc antimafia este dedicat ilegalitatilor faptuite de Dinel Staicu si presupuse grupuri infractionale din
Falita ZIUA SRL aluneca pe panta FNI (Document), arata Ziua Veche. Ia sa vedem ce
Sa incepem de la km zero al drumului obtinerii carnetului de somer dedicat. Mai intai
Până la alegerile legislative şi prezidenţiale, “armaghedonizarea” mass-media s-a mai potolit, dar, odată cu începutul
Share