Revista presa(rilor)

Share

“Guvernatorul” Liviu Mihaiu revine, luni, la TVR 1, cu “Între bine şi rău”, anunta Mediafax:

În fiecare săptămână, Liviu Mihaiu le propune telespectatorilor să vadă, “în forma sa cea mai pură, rolul democratic al televiziunii – acela de a media între public şi autorităţi, asigurând primului accesul la discursul politic necosmetizat, iar autorităţilor, un canal de acces direct la alegători”.

Domeniul de web .com a implinit 25 de ani, informeaza aceeasi agentie de presa:

Pe 15 martie 1985, prima companie care a adăugat domeniul “.com” la numele său a fost producătorul de computere Symbolics. În prezent, circa 100.000 de site-uri cu domeniul “.com” sunt înregistrate în fiecare zi şi există aproximativ 86 de milioane de site-uri care folosesc acest domeniu. În 1985 au fost înregistrate la nivel global doar şase site-uri care utilizau domeniul “.com”.

nenea arata ca jurnalisti ramasi la Academia Catavencu sunt preocupati cum vor/vom arata in anul 2020:

Începînd de miercuri, 17 martie, Academia Caţavencu te invită la toate chioşcurile de presă pentru a arunca o privire furişă în viitorul recent al României anului 2020.

Macar pentru clip merita sa va uitati. Sa-l vedeti pe Cristi Teodorescu sau pe IT Morar imbracati in pionieri… Wow! Kinky.

Mircea Badea batran pe blogul lui Ioan T. Morar:

Da, în premieră mondială, o imagine cu Mircea Badea, ceva mai  bătrîn. De fapt, Mircea cel Bătrîn. Procesul de îmbătrînire a fost asigurat de colegul nostru Bogdan Petry, din a cărui muncă mai puteţi vedea nişte mostre şi aici.

Să vedeţi miercuri toate imaginile, sînt super. De rîs. Nu ştiu care din personaje vă va amuza, eu am rîs la Crin, la Vanghelie si la Năstase. Deşi, nici Voiculescu nu e de lepădat. Mici capodopere!  Un mic azil grafic de bătrîni.

citeste si: Caţavencu vs. Kamikaze în clipuri (Iulian Comanescu)

De orice pot fi acuzati catzavencii, dar ca nu stiu meserie, ca nu au imaginatie si simtul umorului, in nici un caz. Ne asteapta vremuri interesante, in care si Academia Catavencu, si Kamikaze se vor intrebuinta, straduindu-se sa demonstreze, sa scorneasca tot felul de bazaconii, intr-o furtuna de idei, o emulatie cum nu au mai avut de multi ani. De castigat castigam noi si nu pot decat sa ma bucur.

Tot Iulian scrie despre România liberă, esenţialul: formatul şi preţul mare:

Diferitele face lifturi ale unor titluri ca “Ziua”, “Evenimentul zilei” sau “Gândul” arată destul de clar că problema presei serioase din România nu e în primul rând una de grafică.

De fapt, esenţa problemei, la “România liberă”, e că ziarul a rămas în format mare, la fel cum e şi preţul de copertă (1,9 lei). Cu alte cuvinte, se poziţionează ca un adevărat “premium” inclusiv faţă de celelalte “premiumuri” (scuzaţi pluralul) cam intrate la apă de pe piaţă. Altfel zis, dincolo de brizbrizurile lui Garcia, ziarul şi-a ales un drum propriu, curajos.

citeste si: Romania Libera, prima impresie (Catalin Tolontan)

Intrebare: ati vazut ca sigla de print a Romaniei Libere este un raster negativ violet-alb? Eeeee…

Cum se spală șosetele în sufrageria lui Patriciu, ne spune jurnalistul Mircea Marian pe Kiseleff:

Mai grăsuț, mai obosit, respirând greu deși stătea în fotoliu, Dinu Patriciu a reapărut, duminică seara, la Realitatea. Interviul: acasă la el, în fața unui reporter – Laura Chiriac – timorat și stresat, incapabil să priceapă lozincile economice pe care i le servea, neîntrerupt, patronul ziarului Adevărul.

Mediul ambiental: livingul vilei din „Siliștea Snagovului”, încărcat de tablouri ale unor pictori români. În cadru își face apariția la un moment dat și câinele familiei Patriciu, probabil un west highland white terrier.

Daily Business sustine ca pana si Consumatorii americani de presa online folosesc cel mult 5 site-uri pentru a se informa:

Aproape 60% dintre consumatorii de presa online din Statele Unite ale Americii acceseaza doua pana la cinci site-uri in fiecare zi si nu s-au aratat dispusi sa plateasca pentru a avea acces la informatii, potrivit unui studiu citat de presa internationala.

Doar 35% dintre cei care folosesc Internetul pentru a se informa au un site.

Share