Revista presa(rilor)

Share

Dan Andronic explica: “Controlul ANAF de la Realitatea TV este facut la cererea managerilor de la Realitatea TV“:

Pretinde Realitatea TV că s-a declanşat controlul în data de 7 decembrie. Imediat după victoria lui Băsescu. FALS! În luna octombrie 2009, Realitatea TV a solicitat ANAF restituirea TVA în valoare de peste 1 milion de lei.

Întrucât la aceea dată Realitatea TV era în procedură de insolvenţă, ca urmare a păcălirii unor parteneri de afaceri, ANAF a declanşat potrivit normelor legale, un control de fond. Pentru că numai aşa poate fi restituit TVA…

Realitatea TV se plânge că ANAF stă de 3 luni, fiind clar că inspectorii au ordin de la Boc să-i calce în picioare. Fals! Potrivit codului fiscal, în cazul marilor contribuabili, controlul de fond poate dura până la 6 luni. Iar Realitatea Tv a cerut să intre în categoria marilor contribuabili…

“Le Monde” via HotNews: “Romania ia peste picior Canal+ si corespondentul sau in Tahiti, Paul Gauguin“:

Istoria batalionului roman plecat cu ajutoare pentru sinistratii din Haiti dar ajuns, din greseala in Tahiti, a facut inconjurul lumii, dupa ce farsa a fost publicata de site-ul romanesc Times.ro, sub aparenta unei stiri reale.

De atunci, audienta site-ului a crescut fulgerator, de la 4.000 de vizitatori pe zi, inainte de publicarea glumei, la 25.000 de accesari, in prezent, noteaza corespondentul Le Monde la Bucuresti, Mirel Bran.

FotoInfo: Paul Gauguin, corespondent Canal+

Televiziunea Canal+ nu a citit decat inceputul articolului si, in emisiunea “L’édition spéciale”, a consacrat mai multe minute acestei incredibile intamplari din Romania.

Times.ro nu a ratat momentul: “Canal+ a primit aceste informatii de la corespondentul sau local, pictorul Paul Gauguin. Locuieste pe aceasta insula si a fost martorul ocular la sosirea batalionului din Romania”.

Dar numai si numai pentru ca azi presa decade peste tot si este plin, ciucure de incompetenti pe care scrie jurnalist si care editeaza stiri in somn biologic.

Petrisor Obae anunta ca “Realitatea TV a fost amendată cu 5.000 de lei pentru lipsa informării corecte în privinţa unui declaraţii făcute de Emil Boc”:

Realitatea TV a fost amendat cu 5.000 de lei pentru emisiunea Deschide Lumea din 16 februarie în care unul dintre invitaţi a interpretat greşit o declaraţie a primului ministru Emil Boc.

În timpul emisiunii jurnalistul Marius Niţu, prezent în platoul Realităţii, a afirmat că premierul Emil Boc „i-ar fi cerut preşedintelui Eximbank , Ionuţ Costea, să-şi reducă salariul la 1.000 de euro” (după cum se arată în reclamaţia venită de la Guvernul României).

Afirmaţia nu a fost contestată de niciunul dintre participanţii la dezbatere, între care s-a aflat şi reprezentantul PD-L Marius Necula, fapt reclamat de Purtătorul de Cuvânt al Guvernului într-o scrisoare adresată CNA.

Defapt lucrurile sunt putin mai complicate, adica sunt mai multe televizuini televiziuni care au luat amenzi, asa cum se poate vedea in Comunicatul CNA din 23.02.2010.

Faptul central in sine este extrem de important: televiziunile au fost sanctionate astfel pentru ceea ce am sesizat eu pe StareaPresei.ro de multa vreme: dezinformarea si intoxicarea opiniei publice cu false stiri, care la o analiza atenta nu se sustin.

Dar deja sunt dezesperat de tampeniile in serie pe care le fac baietii astia. Eu cred ca i-a resetat pe toti editorii de la Realitatea TV si le-au inculcat biosul lui Victor Ciutacu.

De exemplu, as fi putut sa dau o burtiera crunta, cu “Mama lui Ponta l-ar bate pe Boc”, de la “Ora de foc” (mai si rimeaza), dar mi-a ajuns pana dincolo de varfurile urechilor. Ca sa nu mai spun ca, pana acum, am doua din trei preluari cu Realitatea TV… Tipii sunt in sevraj.

Tiberiu Lovin titreaza: “Axel Springer pentru Libertatea, Patriciu pentru ziare.ro“:

Incepute la sfarsitul anului trecut, negocierile dintre Axel Springer Verlag si Ringier continua si par sa se apropie de final, chiar daca grupul de presa german a ratat cumpararea Evz si Capital.

Acum a ramas in joc Libertatea, tabloid aflat si-n atentia lui Dinu Patriciu, patronul holdingului Adevarul, care n-a reusit insa sa ajunga la un acord financiar cu trustul elvetian.

Axel Springer este asociat indirect cu Ringier prin grupul turc de presa Dogan, iar Dogan este in parteneriat cu elvetienii la Kanal D. In afara de Libertatea, Axel vrea sa cumpere si Blikk din Ungaria.

Citeşte şi
A apărut public aşa-zisa listă a jurnaliştilor care au fost plătiţi o dată de fostul
Liviu Mihaiu este un tip aparte. El e, simultan, şi fost jurnalist, şi jurnalist, şi
DNA continuă să facă senzaţie cu arestări-surpriză. Este acum rândul viceguvernatorului BNR, Bogdan Olteanu, care
Acest capitol din Armaghedonul Oligarhilor face legătura între CRP, grupul securiştilor din jurul lui SOV
Urmează descrierea bidoanelor, bidonaşelor şi încrengăturilor dintre Vântu, Luca şi securiştii cu care aceştia au
Este oare incorect să afirmăm că, dacă Rusia la zi, având în spate cadre şi
Povestea lui Cornel Nistorescu este simptomatică pentru ce se întâmplă cu un jurnalist talentat şi
În acest capitol al Armaghedonului Oligarhilor, este povestit un episod din preluarea de către Dinu
Cum îţi mângâi tu urecheaLobul flutură calinPeste munţi, câmpii şi drumuriMândra,
Sorin Roşca Stănescu, isterizat de faptul că în câteva zile o să-i iasă pe nas
Share