Sorin Oprescu promite transporturi aeriene gratuite

Share

Între două operaţii eşuate de chirurgie estetică fără finalitate pe bugetul Capitalei, realizate fără anestezie, primarul general al Bucureştiului Sorin Oprescu a anunţat al treilea val de măsuri de revoluţionare a oraşului nostru.

Primul val (realizarea Autostrăzii Suspendate) şi cel de-al doilea (refacerea mai multor pasaje subterane şi realizarea altora sub şi supraterane) au fost, aşa cum se aştepta, nişte eşecuri răsunătoare.

De asta a şi fost ales Oprescu, pentru că bucureştenii, după doi primari generali responsabili, fiind sadomasochişti, şi-au dorit să vadă cum este să ai bulevardele sparte, monumentele istorice şi casele de patrimoniu făcute una cu pământul şi acum sunt mai mulţumiţi ca niciodată.

Astfel că, în campania sa dinainte de înscrierea în cursa pentru alegerile prezidenţiale, numită “Voi rămâne pentru totdeauna Primarul Capitalei, pentru că sunt cel mai penibil papagal de pe suprafaţa Pământului Românesc”, Sorin Oprescu a început din nou să facă promisiuni fără acoperire, primite cu entuziasm de masochiştii bucureşteni.

Doctorul “operaţie pe metrou neterminat” a promis că în câţiva ani va reuşi să întrerupă funcţionarea tuturor magistralelor subterane bucureştene, care trebuie reconfigurate complet pe deasupra metropolei, pentru că pe dedesubt trebuie făcute austostrăzi subterane, iar la suprafaţă Capitala să devină o mare zonă pietonală acoperită cu un imens sarcofag de asfalt şi beton.

Sorin Oprescu a venit cu ideea kinky a troleibuzelor şi tramvaielor verticale, care vor circula pe bază de scripeţi, ca în Lisabona. Acestea vor fi folosite ca mijloc de transport în comun gratuit după ce primarul general va construi în mijlocul oraşului un munte de agrement, despre care spune că va avea înălţimea de 2.290 de metri şi pârtii de schi artificiale.

Modelul folosit de proiectanţii lui Oprescu este Muntele Vitoşa de lângă Sofia, din nord-vestul Munţilor Rodopi. Dar care vor fi rodopii româneşti? Se presupune că Făgăraşul, pentru că, în dezvoltarea sa explozivă, Capitala noastră va înghiţi accelerat judeţul Dâmboviţa, îndreptându-se spre Masivele Păpuşa şi Iezeru.

Oprescu are precedente notabile în privinţa eşecurilor: nu numai că nu a reuşit să dea căldură gratuit, dar aceasta s-a scumpit constant. Primul pas a fost eliminarea de către edil a subvenţiei în primăvara anului 2013, după principiul “lasă, că e primăvară şi oricum nu mai contează”.

Folosindu-se de ideile directoare ale mentorului edililor destructivi Radu Mazăre, Sorin Oprescu îşi propune de asemenea ca în următorul mandat la Primăria Capitalei, de după ce va fi ales preşedinte, să construiască piste suspendate pe sub pământ, pentru biciclişti şi trotinetişti.

NOTA: Haiasta ieste o pamfletă, măi dragilor, şi trebuie ca să fie tratată ca hatare.

Share