home ECONOMIE INTERVIU – CRIZA Tataru: Bugetele companiilor, date peste cap

INTERVIU – CRIZA Tataru: Bugetele companiilor, date peste cap

Share

Planificarea bugetelor companiilor consumatoare de publicitate la ad-makeri este data peste cap din cauza crizei, a declarat general managerul firmei Gbudget green pMP Advertising, Felix Tataru, care a explicat ca anul acesta va fi si pentru publicitari tot un an de austeritate

Tataru a explicat ca media are cel mai mult de suferit, pentru ca in Romania si in lume consumul este minim, la limita. La aceasta cauza, bugetele de publicitate mai sunt clatinate si de faptul ca, exact in momentele de initiere a crizei, in Romania au avut loc alegeri si a fost schimbat guvernul.

Citeşte şi
Interviu cu Felix Tataru despre piata de publicitate pe HotNews: Presa trebuie sa se adapteze.
De cativa ani m-am saturat de George Copos si caut un investitor pentru echipa mea
Maine, voi posta o scurta analiza a punctelor slabe ale Nationalei Romaniei la Euro 2008.
Vlad Petreanu a declarat vineri, in cadrul conferintei Webstock 2011, ca in Romania presa nu
"Ma intreb ce intelege BRAT prin presa scrisa: mai sunt 4-5 ziare care conteaza cu
criza economica s-a facut simtita si in randul agentiilor de media, in 2010
~Blaga audiat la DNA~tv europene castiga mai putin~Camus a fost asasinat de KGB~Basescu: ROmania trebuie
News Corporation a finalizat vânzarea a 79% din actiunile pe care le deţinea în cadrul
O ofertă din partea agenției de publicitate Odyssey Communication, care se ocupă de publicitatea Adevărul
Clement Nicolaescu, director de marketing al regiei de publicitate online ArboInteractive, a fost promovat pe
Share