Din spatele lor, se iţeşte capul Gabrielei Firea. O familie de reclame la realizările Primăriei Bucureşti este prezentă pe toate posturile de televiziune. Aşa artă corupţie şi minciuna.
Clădirile din Bucureşti cu risc seismic au fost consolidate, oraşul este un paradis high-tech, iar atunci când mergi pe străzi, e un continuu parc ideal, cu alei de pe care lingi macul, umbrite de copaci în care ciripelele păsăresc.
1.850.000 de lei pentru “activități de marketing și promovare” au început să fie cheltuiți pe Primăria Capitalei, în cadrul unei campanii care se va încheia chiar în ziua alegerilor locale, pe 27 septembrie, anunţă Libertatea.
În perioada 31 august – 6 septembrie, 635 de difuzări de spoturi, de câte 40 de secunde, care promovează activitatea Primăriei Capitalei, au umplut 635 de spații de reclamă, pe Antena 3, B1TV, Digi 24, Realitatea Plus și România TV.
Pe 28 august, a doua zi după debutul campaniei electorale, Primăria București a încheiat un contract de promovare până pe 27 septembrie 2020 cu Compania Municipală de Publicitate și Afișaj.
Contractul vizează “servicii de promovare a obiectivelor de infrastructură, în Municipiul București, prin metode specifice de marketing și comunicare, integrate” și se ridică la suma de 1.850.000 de lei, fără TVA (aproximativ 370.000 de euro – n.r.).
În luna iulie, o sumă apropiată a fost alocată, de asemenea, pentru promovare, prin aceeași Companie Municipală de Publicitate, contractul fiind încheiat cu Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic, instituție aflată tot în subordinea PMB.
Conform răspunsului PMB către Libertatea, perioada de derulare a contractului a fost de la 1 iulie la 31 iulie, iar obiectul acestuia a constat în: “realizarea și producția unui spot TV de minimum 30 de secunde, realizarea și producția unui spot radio de minimum 30 de secunde, promovare pe șapte posturi TV, promovare radio pe 10 canale cu acoperire în Capitală, promovare online pe minimum 26 de site-uri și promovare outdoor”.