Enervat de scrisorile de intenţie făcute după şablon şi de CV-urile plicticoase, prin care pretendenţii îşi manifestau pasiunile ecologice şi îşi proslăveau sociabilitatea, hărnicia şi disponibilitatea la program prelungit, redactorul-şef al unui ziar britanic, Alan Geere, a decis să apeleze la o nouă soluţie pentru a angaja jurnalişti.
El a propus tuturor eventualilor candidaţi să-i trimită, pe contul lui de Twitter, relatări şi reportaje scrise de ei.
“Vreau reporteri care să poată găsi poveşti pe care nimeni n-a reuşit să le găsească. Vreau că ei să le scrie rapid şi precis.
Fiecare candidat are la dispoziţie 140 de caractere ca să mă convingă că articolul lui merită a fi publicat. Mi s-a spus că există o inflaţie de oameni care vor să facă jurnalism.
Aşa o fi, dar asta nu înseamnă că toţi aceşti oameni sunt şi buni la ceva”
, a declarat jurnalistul, care are o experienţă considerabilă în domeniul presei, în calitatea lui de redactor-şef al Essex Chronicle Media Group.
sursa: Reporter Virtual