Danone: toti producatorii folosesc bacterii din fecale, modificate genetic (Alex Imreh)

Gigantul producător de iaurturi Danone nu va mai promova în reclamele sale din Statele Unite benefiiciile pentru sănătate, în cazurile Actimel şi Activia, deoarece s-a descoperit că de fapt acestea nu au atributele pretinse.

foto: gatopardos

fotoinfo: Scatomoment – “Desfasurarea studiului: La studiu au participat 107 medici de familie, ce au selectat 828 de persoane cu tulburari functionale digestive moderate, datorate tranzitului intestinal lent.

Persoanele recrutate au fost femei si barbati cu varsta de peste 18 ani, ce au consumat Activia® natur, 140 g pe zi, timp de 14 zile. Evolutia manifestarilor digestive s-a urmarit pe baza unui chestionar la includerea in studiu si a unuia final, dupa 2 saptamani de consum, ambele fiind completate de catre medicul de familie”

Potrivit presei britanice, cel mai mare producător de iaurturi din lume a mărturisit că a exagerat în reclamele produselor, care, de fapt, nu au acele beneficii prezentate. Astfel, Danone a fost de acord să nu mai spună în spot-urile de televiziune că Activia îmbunătăţeşte tranzitul intestinal, iar despre Actimel că întăreşte sistemul imunitar.

Putina lume stie ce mananca. Si mai putina lume citeste ambalajul la ce mananca. Iar si mai putine lume are notiuni de microbiologie. Iaurturile probiotic, o inventie a concernelor americane, contin bacterii care nu au fost folosite inainte niciodata in alimentatie.

Una din acestee bacterii este specia “Bifidobacterium bifidum”. Aceste bacterii se gasesc de fapt de obicei in flora vaginala, in rect, si in tractul uro-genital, in excremente de porci si alte animale.

Aceste bacterii nu sunt prezente in mod normal niciodata in intestinele subtiri, in stomac sau in gura, in afara ca omul a facut contact direct cu cele de mai sus. Aceste bacterii bifide nu supravietuiesc de regula in acidul din stomac, atunci cand sunt ingurgitate, pentru a nu periclita flora din intestine, in special din cel subtire.

Concernele nu numai ca ni le-au introdus in iaurturi, insa le-au mai si modificat genetic, ca sa supravietuisca acidului din stomac. De aici se vede si reavointa si perversitatea celor care le-au desemnat pentru consumul inconstient al umanitatii moderne… citeste tot aici