home ECONOMIE Criza economica la agentiile de publicitate media

Criza economica la agentiile de publicitate media

Share

Criza economica s-a facut simtita si in randul agentiilor de media, in 2010. O parte dintre acestea au inregistrat cifre de afaceri mai mari decat in anul precedent, unele – cum este cazul Media Investment – raportand cresteri substantiale.

fuzionblog

Altele insa au inregistrat o scadere a afacerilor si au luptat sa mentina profitul cat mai aproape de nivelul lui 2009 sau chiar peste, dupa cum arata datele publicate de Ministerul de Finante.

Migratia unor conturi mari de la o agentie la alta si fluctuatiile bugetelor media, efectele prabusirii abrupte pe care piata de publicitate a suferit-o in 2009, decizia unor companii de a-si administra pe cont propriu bugetele si-au pus amprenta pe evolutia agentiilor de media in 2010… tot pe HotNews

Citeşte şi
După trei ani de scădere, numărul violenţelor împotriva jurnaliştilor a crescut din nou în 2018.
Primăria liberalului Nicolae Robu a blocat toate conturile jurnalistului civic Mălin Bot şi ale membrilor
Patronul postului Realitatea TV, Cozmin Gușă, a declarat că Rareș Bogdan, realizatorul emisiunii ”Jocuri de
Corina Crețu și-a acuzat pe Facebook propriul partid, PSD, că direcționează către presă ”sume incredibile”
FIJ (Federaţia Internaţională a Jurnaliştilor) a reacţionat dur la agresarea şi baterea jurnaliştilor în timpul
Apare în arenă politicianul frenetic Şerban Mihăilescu a.k.a. Micky Şpagă. Aceasta este o nouă stenogramă
În prima stenogramă, protagonist este Adrian Năstase. Aici se vede una dintre bolile pe care
Grupul elveţian Ringier şi compania Sport Media Group din Bulgaria au cumpărat de la Intact
Șeful PSD Liviu Dragnea a lansat un atac direct la adresa libertății presei duminică seară.
Consiliul Naţional al Federaţiei FAIR - MediaSind, întrunit în data de 23 aprilie 2018 la
Share